خانه‌های برخی از روستا‌هایی که در مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، به‌دلیل شیب زیاد کوه، معماری آن‌ها به صورت پلکانی است. روستا‌های پلکانی ایران را می‌شناسید؟ تاکنون به چندنمونه از این روستا‌ها سفر کرده‌اید؟ در اینفوگرافیک زیر ما به چند روستای پلکانی با معماری خاص و منحصربه فردشان اشاره کرده‌ایم که برای بازدید مناسب هستند:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.
از نظر ستاره سابق تیم ملی فرانسه، لیونل مسی اگر پیشنهاد تمدید پی اس جی را قبول می کرد، هرگز به خاطر سفر به عربستان محروم نمی شد.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
اهواز - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به خوزستان ۹ پروژه را با اعتبار کلی یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشنهاد دادیم.
با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد دیگری از استان‌ها و شهرها را جایگزین مقاصد شلوغ، برای سفر پیشنهاد کرد.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور چین به روسیه، دولت آمریکا می‌گوید با پیشنهاد چین برای برقراری آتش‌بس در اوکراین مخالفت است.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
پیشنهاد حمل جسد توسط آمبولانس های اورژانس که توسط معاون گردشگری در یکی از جلسات ستاد تسهیلات سفر عنوان شده بود، رد شد.
خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه لیونل مسی، شب گذشته و پس از عدم توافق با مدیران پاری سن ژرمن به بارسلونا سفر کرده است.
مقام های آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند، به دنبال دستیابی به توافق جامع و مشروط با نتانیاهو بودند که بر اساس آن، واشنگتن با تل آویو علیه ایران همدست می شود.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
کریم بنزما اینقدر شاکی است که حتی پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای سفر به قطر را رد کرده است.
یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد رونالدو نازاریو در فوریه 2022 در سفر به برزیل، پدیده هموطنش اندریک را متقاعد کرده که به پیشنهاد رئال مادرید جواب مثبت بدهد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.
جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از سفر پاپ به بحرین، از وی خواست که طرحی برای گفتگو میان حکومت و ملت بحرین پیشنهاد کند.
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.
اسپانسری که برگزاری این بازی را به پرسپولیس پیشنهاد داده اعلام کرده که منچسترسیتی با همه بازیکنان اصلی خود به این سفر خواهد آمد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ