معماری سرخ‌رنگ خانه‌های ابیانه همراه پوشش سنتی مردم محلی باعث شده است تا سالیانه ۴۰ هزار توریست قصد سفر به این روستای بکر به سرشان بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
یکی از دیدنی‌ترین خیابان‌های تهران را باید خیابان سرآسیاب محله کن بنامیم. اگرچه خیابان، ولی عصر (عج) به خیابان چنارستان پایتخت مشهور شده است، اما درواقع خیابان سرآسیاب محله کن در غرب تهران را باید خیابان چنارستان تهران با چنار‌های کهن و قطور نامید.
تا چشم کار می‌کند، سفره نمک پهن است. سپیدی یکدست سفره را نقش‌های نمکی پر کرده‌اند؛ نقش‌هایی که برچهره دریاچه موج می‌اندازند را آب و نمک و خورشید خلق کرده‌اند. در شرق قم و شمال آران و بیدگل دریاچه‌ای است که یک دریا نمک و نقش و چند جزیره و قدری هم آب دارد. اینجا بزرگ‌ترین معدن سطحی ایران است.
ستاره شماره 7 استقلال در بازی دوستانه این تیم دبل کرد.
مانوئل نویر با وجود شروع تمریناتش نمی تواند بایرن مونیخ را در هفته های نخست بوندس لیگا همراهی کند.
از هر مسیری که بخواهید به جنگل بزنید، بخش خرم‌آباد در پنج کیلومتری تنکابن ورودی شماست. از خرم‌آباد هر نقطه‌ای را که برای ورود به جنگل انتخاب کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ماشین‌سواری کرد تا به ورودی جنگل رسید. معمولا راهنمایان و تور‌های گردشگری این پیاده‌روی را از روستای عسل‌محله آغاز می‌کنند.
محققان موسسه تحقیقات فلات تبت آکادمی علوم چین گفتند که میانگین عمق برف در قله اورست حدود ۹.۵ متر (۳۱.۱ فوت) است. محققان گفتند که برآورد‌های قبلی عمق را در محدوده ۳.۵ متر تخمین می‌زدند و افزودند که این اندازه گیری‌ها متناقض بوده و دارای "عدم قطعیت‌های بزرگ" هستند.
اختروش‌ها در طول زمان و فضا ظهور می‌کنند. آن‌ها از سیاهچاله‌هایی با جرم بالا که حجم زیادی از نور و چیز‌های دیگری تولید می‌کنند، نیرو می‌گیرند. ستاره‌شناسان نیز از آن‌ها به‌عنوان شمع‌هایی استاندارد برای اندازه‌گیری فواصل دور و همچنین راهی برای بررسی و مطالعه مناطق وسیعی از فضا که نور از آن‌ها عبور می‌کند، بهره می‌برند.
در اواسط دهه 1380 پیشنهاد باشگاه پاختاکور به امیر قلعه‌نویی توجهات زیادی را در فوتبال ایران به خود جلب کرد.
انتشار ویدیویی از لحظه صبحت‌های یحیی گل‌محمدی با کامنت‌های پرهیجان، نشان می‌دهد که هواداران این تیم کاملا از رفتار سرمربی‌شان به رضایت و اعتماد رسیده‌اند.
پردیس شهر ادنسه دانشگاه جنوب دانمارک، مجموعه عظیم مغز انسان با بیش از ۹ هزار نمونه را در خود جای داده است.
بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی 11 سال بعد از کسب طلا و نقره المپیک لندن، پرچمی که روی سکوی قهرمانی در دست داشتند را به موزه ورزش اهدا کردند.
شادی گل آخر لیورپول به منچستریونایتد می رفت موجب مصدومیت شدید دو بازیکن این تیم شود.
پیروزی سپاهان، بهترین نتیجه برای فراموشی ناکامی سرخپوشان در پنج هفته اخیر بوده است.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
تمرین استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان با روحیه بسیار بالایی در این تمرین حاضر بودند.
قدمت باغ فردوس به دوره قاجار می‌رسد و سنگ بنای آن را محمدشاه گذاشت، هر چند عمر سومین شاه قجر کفاف نداد که لذت زندگی در این باغ را بچشد و ناکام از دنیا رفت. پس از مرگ محمدشاه، ناصرالدین‌شاه اراضی اطراف باغ را از مالکان خرید و آن را گسترش داد.
برخورد گلر ون‌پارس با مهاجم پرسپولیس در نهایت به شکستگی بینی محرابی منجر شد.
بازیکنان استقلال در تمرین امروز بابت شکست مقابل تراکتور بسیار ناراحت بودند و این مساله در چهره آنها نمایان بود.
شیخ دیاباته بازیکن اهل مالی پرسپولیس از روی سکوهای سرد ورزشگاه آزادی تماشاگر دربی بود.
نشست خبری پیش از بازی برزیل و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک اتفاق جالب همره شد.
لحظاتی قبل از تبدیل ژیرو به بهترین گلزن تاریخ فرانسه، لوریس و مدافعانش آبی‌پوشان را در بازی نگه داشتند.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و سابق بارسلونا، آماده اقامتی طولانی مدت در سری آ و باشگاه لچه است.
یاسین سلمانی، کاپیتان غیرمنتظره سپاهان در دیدار امروز با نساجی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ