یک تلویزیون اسپانیایی مدعی شد رونالدو نازاریو در فوریه 2022 در سفر به برزیل، پدیده هموطنش اندریک را متقاعد کرده که به پیشنهاد رئال مادرید جواب مثبت بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای پنجاه و پنجمین بار بر فراز سیاره سرخ پرواز کرد. این پهپاد ۱.۸کیلوگرمی روز ۱۲ آگوست عملیات مذکور را انجام داد.
بالگرد مریخی ناسا با نام نبوغ(Ingenuity) در روز سوم اوت تصویری از شریک خود در سیاره سرخ ثبت کرد که به تازگی منتشر شده است.
هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پس از وقفه ای سه ماهه دوباره پرواز کرد. این هلی کوپتر به طور افقی و به سمت شمال پرواز و مسافت ۱۴۲ متر را طی ۷۵ ثانیه طی کرد.
اُلمپوس بلندترین کوه شناخته شده در منظومه شمسی است که ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) از سطح مریخ امتداد دارد و در حدود ۳۷۴ مایل (۶۰۱ کیلومتر) عرض دارد. در قله این کوه یک دهانه آتشفشانی وجود دارد که آخرین بار ۲۵ میلیون سال پیش فوران کرده است.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی سابق بارسلونا، بدون اطلاع و ناگهانی اردوی اسپانیول را ترک کرد.
سکوت ۲ ماهه هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پایان یافت. مقامات ناسا اعلام کردند این ابزار مریخی در تاریخ ۲۸ ژوئن با کمک همکار رباتیک اش (کاوشگر استقامت) با راهبران خود تماس گرفت.
مهندس ارشد پروژه «نبوغ» در یک توئیت نوشت که این بالگرد مریخی، ۶ روز از ماه آوریل را در سکوتی دردناک گذرانده و اعضای گروه را نگران کرده است.
محققان و مهندسان ناسا با توجه به موفقیت هلی کوپتر مریخی نبوغ مشغول طراحی یک نمونه دیگر برای این سیاره هستند.
جهت شبیه‌تر شدن هرچه بیشتر این محل با مریخ، حدود ۲۲ دقیقه تاخیر ارتباطی بین ساکنان و جهان خارج وجود خواهد داشت درست مشابه آنچه فضانوردان در سیاره سرخ هنگام برقراری ارتباط با زمین تجربه می‌کنند.
ناسا از یک واحد مسکونی شبیه‌سازی شده که با یک چاپگر عظیم سه‌بعدی ساخته شده به عنوان زیستگاه مریخی رونمایی کرد.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای چهل و نهمین بار بر فراز مریخ پرواز کرد و این بار نیز  سرعت و ارتفاع آن از پروازهای قبلی بیشتر بود که رکورد به حساب می آید.
هلی کوپتر مریخی ناسا یک بار دیگر بر فراز این سیاره پرواز و مسافت ۳۹۰ متر را طی کرد.
به نظر می‌رسد شهاب‌سنگی که به تازگی روی مریخ کشف‌شده، از میلیون‌ها سال قبل در سیاره سرخ وجود داشته است.
کاوشگر مریخی استقامت فرایند ذخیره سازی ۱۰ نمونه پشتیبان روی سیاره را تمام کرده است.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
ریچارلیسون هم در گفتگوی کوتاه پس از بازی برابر کره با رونالدو دست به کار جالبی زد.
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.
ماموریت مدارگرد مریخی هند (MOM)پس از ۸ سال به پایان خود رسیده است. به نظر می رسد ارتباط این کاوشگر با ایستگاه های زمینی قطع شده است.
بالگرد مریخی «نبوغ» برای سی و سومین بار پرواز کرد. مدت زمان این پرواز حدود یک دقیقه ثبت شده است.
دانشمندان با استفاده از نمونه‌های خاک مریخی و نمونه‌های مشابه توانستند گیاه یونجه را کشت کنند و سپس با افزودن آن به خاک مورد نظر به نوعی کود برسند که به سادگی توانستند در آن گیاهان خوارکی مانند شلغم، تربچه و کاهو که به طور معمول کاشت ساده‌ای دارند، پرورش دهند. نتایج شگفت انگیز بود، زیرا این گیاهان خوراکی به خوبی در خاک غنی شده با یونجه رشد کردند.
یک معمار انگلیسی به نام هیو بروتون از نمونه اولیه یک سکونت‌گاه مریخی رونمایی کرده که می‌تواند جان انسان‌ها را در شرایط سخت این سیاره حفظ کند.
نمونه اولیه خانه مریخی با پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌شود و برای مقابله با دمای متوسط منفی ۶۳ درجه سانتیگراد طراحی شده است.
فاطمه مریخ بهترین بازیکن دیدار تیم های هندبال دختران ایران و رومانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ