بیرون ماندن اشکان دژاگه از بازار نقل و انتقالات و بدون تیم ماندنش شاید تا چند وقت پیش می توانست یک دروغ بزرگ آپریل باشد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی می‌تواند یک خرید بسیار جذاب برای پرسپولیس در روزهای آینده باشد.
استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مسئولان فدراسیون این کشور را بر آن داشته تا با توجه به مسابقات حساس پیش رو هر چه سریعتر جانشین «روبرتو مانچینی» را انتخاب کند.
همچنین خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه، خبر داده که سازوکار استفاده از این منابع نیز به این صورت است که پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به یکی از بانک‌های سوئیس منتقل می‌شود و در آنجا تبدیل به یورو خواهد شد. این خبرگزاری تاکید کرده است واریز وجوه به بانک‌ سوئیسی تایید شده و این ارقام آماده انتقال به قطر است.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری/ مرگ زن سالخورده در استخر/ پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری/ معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه/ مرگ گروگان با پرت شدن از خودرو/ «اشباح سیاه پوش» در دام پلیس/ همدستی عروس و خواهر شوهر برای سرقت از خانه
معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه از جسد اعلام کردند که آثار ضرب و جرحی روی بدن او دیده نمی‌شود و از طرفی مرد جوان دچار برق گرفتگی شده است.
سران پورتو می‌خواهند مهدی طارمی را حداقل یک سال دیگر در این تیم نگه دارند و او را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند.
امکان دارد برای شما پیش آمده باشد، که احساس تنهایی کنید و فکر کنید که ارتباط اجتماعی و عاطفی موثری با دیگران ندارید؛ اما این احساس صرفا به معنای این نیست که شما فرد تنهایی هستید.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
احمد محیط طباطبایی ـ پژوهشگر تاریخ تهران و ری ـ درباره خشک شدن دوباره چشمه علی و ادعای مترو در این زمینه گفت: مهمترین موضوع در ابتدا این بود که اصلا لزومی برای کشیدن خط مترو در شهر ری نبود و شهر ری این امکان را داشت که قطار مترو روی زمین داشته باشد. من سال‌هاست که هر هفته با وسایل نقلیه عمومی به شهر ری می‌روم و هیچ‌وقت از نظر حمل و نقل مشکلی نداشته‌ام. ابتدا باید لزومی برای وجود مترو ایجاد شود و بعد خط آن کشیده شود.
تماشای اتفاقاتی که پس از سوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه باهنر کرمان در حال رقم خوردن بود، چیزی نبود که کسی دوست داشته باشد، ببیند.
دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با اشاره به اینکه یائسگی زردرس به معنای قطع فرآیند آزاد شدن تخمک و قاعدگی پیش از ٥٠ سالگی است، تاکید می کند :اگر خانمی که زودتر از ٥٠سالگی دچار یائسگی شده است توده ای در سینه نداشته و سابقه بدخیمی های زنانه را در خانواده نداشته باشد با داروهای هورمونی می توان تداوم خونریزی ماهیانه و امکان باروری را در وی حفظ کرد. اما اگر به دلایلی درمان دارویی ممکن نباشد ، شانس باردار شدن همچنان با روش های اهدایی برای این خانم وحود دارد .
امکان داشت حامد پاکدل در برخورد با ایمان صادقی دچار یک مصدومیت شدید شود.
به گفته دکتر مانیا آقایی میبدی و همکارانش در آزمایشگاه تکنولوژی‌های تحقیقاتی معماری دیجیتال (DART) واقع در دانشگاه میشیگان، چنین سیستم‌هایی بیش از حد لازم از بتن استفاده می‌کنند، به علاوه ویژگی‌های معماری ساختمان‌ها را به اشکال نسبتاً ساده محدود می‌کنند. اینجاست که سیستم Shell Wall وارد می‌شود.
بر اساس این مطالعه، توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
معماری ارگانیک هدفش این است که تا حد امکان مرز بین طبیعت و ساختمان را کمرنگ کند و کاری کند که سکونت در ساختمان به معنی جدا شدن از طبیعت نباشد.
مقبره کوروش به عنوان قدیمی‌ترین سازه جدا از پایه دنیا شناخته می‌شود و عایق‌های لرزه‌ای، بهترین ابزار برای محافظت از این بنا در مقابل زلزله هستند؛ معماری این سازه به نحوی است که به ساختمان این امکان را می‌دهد تا مستقل از فونداسیون خود حرکت کند.
چیزی که ما اینترنت می‌نامیم در اصل شبیه ساختمانی است که معماری آن سه لایه دارد. لایه زیرین که می‌شود آن را لایه زیرساخت نامید و شبیه زیرسازی و پی یک ساختمان است، انبوهی از ابزار‌ها و پروتکل‌های فنی و مهندسی هستند که امکان ارتباط بین نقاط مختلف شبکه و تبادل داده بین آن‌ها را فراهم می‌کنند.
توانایی چربی‌سوزی برای تأمین انرژی در افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند، در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ این موضوع، به معنای امکان ذخیره‌ی چربی‌ها در بدن و افزایش احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی است.
اصلاح رابطه مالی به هیچ عنوان در رشد هزینه‌کردها تاثیری ندارد چراکه اصلاح مالی دولت به معنای شفاف تر شدن قرارداد ها و توسعه صنعت نفت خواهد بود. با اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت؛ شاهد توسعه سرمایه گذاری‌ها در حوزه انرژی، تشدید شفافیت‌ها و امکان نظارت در هزینه‌های شرکت ملی نفت خواهیم بود
مدیریت ریسک پذیر بهتر تحول آفرین است/ قطار ایران خودرو روی ریل شکوفایی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ