تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای عمره مفرده خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی ایران برای حج عمره خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ایران برای صادرات رادیوداروها و تجارب هسته‌ای به ترکیه آمادگی دارد.
معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
سفیر عمان در مصر بر آمادگی ایران برای ازسرگیری روابط خود با مصر و حل اختلافات فیمابین تاکید کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ایران در زمینه علم و فناوری جهش‌های بزرگی داشته و آمادگی دارد بدون چشم داشت آن را به کشورهای آفریقایی انتقال دهد چراکه آرزوی ما، پیشرفت کشورهای جهان سوم است.
رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور گفت: با سطح رویکرد مثبتی که در مذاکرات کلی بین دو کشور در سفر اخیر رئیس‌‌‌جمهور به چین وجود داشت، چینی‌‌‌ها برای حضور در همه پروژه‌‌‌های دریایی ایران آمادگی دارند.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با دادستان کل فدراسیون روسیه گفت: آمادگی داریم اگر اتباع روسیه در ایران از نقض قانون شکایت داشته باشند احقاق حق کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: با آمادگی بالا به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز سورپرایز خواهیم داشت.
رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با وزیر بهداشت دولت امارات متحده عربی گفت: ایران این آمادگی را دارد تا با وزارت بهداشت امارات همکاری داشته باشد و روابط خود را توسعه دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
تیم ملی ایران در این دوره با تیم‌‌های ملی نیکاراگوئه و تونس دیدار خواهد کرد تا به لیست نهایی حاضر در جام‌جهانی برسد. کریمی اگر آمادگی بدنی مناسبی داشته باشد، بدلیل سبک بازی متفاوت خود می‌تواند در لیست نهایی قرار بگیرد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ایران با داشتن موقعیت مناسب ترانزیتی و ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های گوناگون آمادگی کامل خود را برای تسهیل تجارت کالا و خدمات به دیگر مناطق جغرافیائی اعلام می کند.
وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و ... خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی مشغول ساخت نیروگاه سه هزار مگاواتی در جنوب عراق است که فاز اول آن تمام شده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران آمادگی سوآپ حداکثری گاز را دارد، گفت: تا پایان امسال ظرفیت تولید نفت به روزانه بیش از ۴ میلیون بشکه می‌رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران آمادگی دارد به عنوان یک کشور در حال توسعه ترانزیت در کنار سایر کشورهای ترانزیت منطقه، نیازهای ترانزیتی ۸ کشور محصور در خشکی منطقه را برآورده سازد.
رابرت مالی گفت: موضع ما روشن است. اگر ایران آمادگی داشته باشد، ما نیز آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم. برای ما این بازگشت از نظر کاهش تحریم‌هایی که باید ارائه دهیم و گام‌هایی که ایران باید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد، کاملا مشخص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ