بر اساس گزارش مشترک سازمان جهانی هواشناسی و سرویس تغییرات آب و هوایی کوپرنیک اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه دوم نوامبر (۱۱ آبان) منتشر شد، میانگین دما در منطقه اروپا از سال ۱۹۹۱ هر دهه ۰.۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود امشب مقابل دینامو زاگرب قرار می‌گیرد.
با یک نفر از بین ویرا و فارکه ماموریت بازگشت لیدز از چمپیونشیپ به لیگ برتر آغاز خواهد شد.
ترکیب اصلی دو تیم ملی ایتالیا و اسپانیا که امشب در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
گونسالو مونتی‌یل، مدافع سویا آخرین ضربه پنالتی برابر رم را به گل تبدیل کرد و تیمش را به قهرمانی لیگ اروپا رساند.
پیروزی خاتمی رابطۀ ایران و اروپا را که بر اثر دادگاه میکونوس به بحران کشیده شده بود، به خودی خود ترمیم کرد و لحن آمریکا را نیز در برابر تهران تغییر داد. با این حال، خاتمی مجوز تشنج‌زدایی در روابط با واشنگتن را دریافت نکرد و فقط به او اجازه داده شد در حد کاهش و کنترل تنش‌ها با شبکۀ سی‌ان‌ان مصاحبه کند و خواهان ایجاد شکافی در دیوار بی‌اعتمادی بین دو کشور شود و بس!
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
شاگر‌ان یورگن کلوپ با توجه به تساوی امروز برابر استون‌ویلا، کار سختی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.
اتحادیه اروپا مواضع خود را در قبال چین در زمینه ارزش‌ها، امنیت اقتصادی و استراتژیک تغییر خواهد داد.
جام لیگ قهرمانان اروپا روی دستان دو ایرانی
تیم فوتسال پالما اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به پیروزی رسید و همراه با دو بازیکن ایران برای نخستین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.
«هیفا الجدیع»، سفیر عربستان سعودی در اتحادیه اروپا در دیدار با «شارل میشل»، رئیس شورای اروپا، ضمن ارائه استوارنامه خود، مسائل مورد توجه دو کشور و تحکیم همکاری‌های فیما بین را بررسی کرد.
نخست وزیر اوکراین می‌گوید که این کشور امیدوار است ظرف دو سال، «کاملا آماده عضویت در اتحادیه اروپا» شود.
تکرار فینال دو غول آکگول و پتریاشویلی در اروپا
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، از قهرمانی باشگاه سابق خود، منچستریونایتد در لیگ اروپا استقبال می‌کند.
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
کیهان نوشت: ما از خویشتنداری در برابر اقدام غیرحقوقی و غیردیپلماتیک اروپا علیه دو دیپلمات خود خیری ندیدیم تا از خویشتنداری در برابر اقدام علیه مهم‌ترین نهاد انقلابی خود خیری متصور باشیم.
اسماعیل کوثری گفت: آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی توطئه کردند و سپاه آن را خنثی کرد ،آن‌ها می گویند ما قلدر بودیم و حالا هم می خواهیم قلدر باشیم و ما می گوییم غلط کرده اید.
روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
دانشمندانی که تغییرات آب و هوایی را ردیابی می‌کنند دریافتند اروپا با سرعتی بیش از دو برابر میانگین جهانی در حال گرم شدن است.
چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
وی با اشاره به افزایش تورم و تهدید امنیت انرژی در گستره اروپا گفت: آثار جنگ در اروپا ثابت کرد تحریم تیغ دو لبه است که پیامدهای آن دامن تحریم کنندگان را هم می‌گیرد.
فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ