چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه نساجی خبر از احتمال تغییر ورزشگاه محل میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داد.
پیروزی در شهرآورد، دستاوردی بسیار بیشتر از یک قهرمانی جام حذفی برای یحیی خواهد داشت.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
ریکاردو ساپینتو امیدوار دومین جام قهرمانی را همراه با استقلال بالای سر ببرد.
ستاره سابق خط حمله استقلال با سرمربی آبی ها هم عقیده است و آنها را شایسته قهرمانی لیگ می‌داند اما نکات دیگری هم دارد.
نساجی در وطنی میزبان پیکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد بود.
همزمان با حذف تیک‌های آبی، تیک اعتبار سنجی صفحه پاپ فرانسیس حذف شد تا بی بی سی جهانی در گزارشی بنویسد: «حذف همزمان تیک آبی تنها ویژگی مشترک بیانسه خواننده معروف با پاپ فرانسیس.» کمتر از ۱۲ ساعت بعد و پس از جنجال این گزارش، اما توییتر تیک خاکستری صفحه پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان را فعال کرد.»
جک گریلیش یکی از خوشحال ترین ستاره های منچستر سیتی بعد از حذف بایرن مونیخ و صعود به نیمه نهایی بود.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
لیونل مسی، آرژانتینی ستاره پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با ناکامی بی سابقه‌ای در دوران حرفه‌ای خود مواجه شد.
تراکتور ستاره پرسپولیس را از لوگوی این تیم حذف کرد
نماینده مردم سنقر در مجلس طی تذکری بر لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت گوشت و حذف آن از سبد غذایی مردم تاکید کرد.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
ژاوی معتقد است فردا اگر سئوتا را دست کم بگیرند، به راحتی از کوپا دل ری کنار خواهند رفت.
عبدالکریم حسن به دلیل ارسال یک کامنت در پاسخ به انتقاد یک هوادار قطری، از السد اخراج شد.
یک هفته از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی می گذرد که نیمار هم اکنون به خاطر چیزی غیرمرتبط با فوتبال در صدر اخبار است.
سرخیو بوسکتس، ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا، شکست برابر مراکش را بی رحمانه توصیف کرد.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
ایجاد شبکه نقل و انتقالات پول در عمان، تجارت ایران و روسیه بدون واسطه گری ارزهای خارجی، عدم واردات خودروی خارجی بی کیفیت و حذف قرعه کشی خودرو تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
حمید استیلی سرمربی تیم ملی هم در تازه‌ترین گفتگوی خود، مطالبی را بر زبان آورد که ظاهراً بی ارتباط با خط خوردن بعضی از ملی پوشان نیست.
در حالی که از تن ماهی به عنوان غذای عموم جامعه یاد می شود، افزایش بی رویه قیمت این محصول منجر به حذف کامل از سبد مصرفی خانوار و تبدیل این کالا به یک محصول لاکچری شده است.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ