اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گواردیولا فصل قبل سرانجام موفق شد جام دست‌نیافتنی لیگ قهرمانان اروپا را برای سیتی به دست آورد. در نتیجه بسیاری گمان می‌کنند که گواردیولا اکنون خودش را به عنوان بهترین مربی تمام ادوار تثبیت کرده است.
فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا در جام باشگاه‌های جهان شرکت نخواهند کرد.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
تیم زنان بارسلونا با نتیجه 3-2 وولفسبورگ را از پیش رو برداشت و جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.
شیمون مارسینیاک لهستانی فینال جام جهانی را در ماه دسامبر قضاوت کرد و برای فینال آتی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد اما به دلیل مشارکت در یک رویداد سیاسی مورد بازجویی قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
پالما در اولین حضور خود در جام باشگاه های اروپا، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را به دست آورد.
ستاره ایرانی پالما در مراسم بالابردن جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سرخوشی های خاص خود را داشت.
در شرایطی که باشگاه پالما اسپانیا تاکید کرده است ستاره ایرانی این تیم به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد، مسلم اولادقباد اما در بازگشت به ایران در مسابقات جام رمضان به میدان رفته است!
در شبی تاریخی و با کامبک در مقابل بارسا، یونایتد به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد در حالی که این بازی کیفیتی در سطح لیگ قهرمانان داشت.
لیگ قهرمانان پس از وقفه‌ای طولانی مدت دیگر امشب از سر گرفته می‌شود تا هیجان دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
پرز بعد از قهرمانی رئال در جام باشگاههای جهان تاکید کرد که هدف باشگاه این است که همواره بهترین در اروپا و جهان باشد.
مکس آلگری امیدوار است یوونتوس بتواند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و به فینال جام حذفی و نیز لیگ اروپا برسد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا، گفت: من پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دارم و می توانم یکی از آنها را فدای جام جهانی کنم.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
در آخرین دیدارِ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم احیا شده آلمانی مصدوم شد و ممکن است کابوسِ از دست دادن جام جهانی برایش تعبیر شود.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
همان‌طور‌که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت برای مهدی طارمی مهیا شده تا در نبود آزمون به‌شمار گل‌های این مهاجم مصدوم حمله کند، شاید برای جام جهانی، فرصت بهتری نصیب طارمی شود تا در غیبت سردار، پیکان خط حمله را از آنِ خود کند و دستی به سر و روی تعداد گل‌های ملی‌اش بکشد.
لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده از فناوری آفساید نیمه‌ خودکار استفاده می‌کند. این فناوری در جام جهانی 2022 قطر هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.
رئال مادرید به چهاردهمین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا شخصیت برجسته و منحصربه‌فرد این باشگاه در سطح اول فوتبال دنیا نمایش داده شود. رقبای رئال با فاصله نجومی پشت سر صف کشیده‌اند و دهه‌ها طول خواهد کشید که تیم دیگری بتواند به این اندازه از افتخارات دست یابد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ