وی با اشاره به افزایش تورم و تهدید امنیت انرژی در گستره اروپا گفت: آثار جنگ در اروپا ثابت کرد تحریم تیغ دو لبه است که پیامدهای آن دامن تحریم کنندگان را هم می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند تا از هفته دوم جنگ بر سر بیشترین تعداد کلین شیت شروع شود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست یک کمیته برای بررسی درخواست‌های این نظامیان مبنی بر آسیب دیدگی روانی آنها تشکیل می‌دهد.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
کیهان نوشت: آمار دقیقی برای تعداد سربازان همجنس‌باز در نیرو‌های مسلح اوکراین وجود ندارد، اما ارتش دگرباش جنسی، یک حساب کاربری در اینستاگرام که تصاویر سربازان همجنس‌گرا و لزبین را منتشر می‌کند، این رقم را حدود ۵۰ هزار نفر تخمین می‌زند.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
در پی انتشار اسناد جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره جنگ و سالروز آزادسازی خرمشهر، سند جدید و منتشرنشده‌ای از سید محمد خاتمی منتشر شده است.
تلویزیون ملی افغانستان زیر نظر طالبان مصاحبه مولوی عتیق‌الله را پخش کرده است که می‌گوید: افغان‌ها حق دارند که از قهرمانی‌های قهرمانان خود و همچنین جنایاتی که به نام دموکراسی در ۲۰ سال گذشته انجام شده است، آگاه شوند. اولویت بر حفظ و به‌نمایش‌گذاشتن آثار جنگ با حکومت پیشین افغانستان و ناتو است و پس از آن، آثار باقی‌مانده از تهاجم ارتش سرخ شوروی پیشین در موزه به نمایش گذاشته شده است.
طبق آخرین آمارهای وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۰ شهید افزایش یافته است.
در حالی که جنگ روسیه علیه اوکراین ادامه دارد، شهر آودیئیفکا در استان دونتسک اوکراین زخم‌های سنگین جنگ را به دوش می‌کشد. غیرنظامیانی که با وجود جنگ همچنان در شهر می‌مانند، با کمک داوطلبان سعی در ادامه زندگی خود در میان خرابه‌ها دارند.
مسئول دفتر حقوق بشر جمهوری خلق دونتسک در گزارشی از کشته شدن حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه در نتیجه تجاوز اوکراین در بیش از ۷ سال اخیر خبر داد.
دولت آمریکا در نظر دارد کمک های جدیدی به اوکراین اختصاص دهد که صرف حفظ آثار فرهنگی در این کشور شود.
جنگ اوکراین،در سال ۲۰۲۲  مانند ابر سیاهی بر اقتصاد و معیشت اروپا سایه افکند و آثار سنگینی برافزایش قیمت کالاها و انرژی در این قاره و سایر بخش‌های جهان گذاشت.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
حائری در کانال خود می‌نویسد که ایران در شروع جنگ مقصر است و با نقل خاطره ابراهیم یزدی تمام بار شروع جنگ را بر دوش امام خمینی می‌گذارد.
وزیر امور خارجه گفت: مداخلات نظامی، جنگ و تروریسم مثلث شومی را شکل داده‌اند که در کنار تمامی آثار ویران کننده خود، تخریب گسترده محیط زیست و از بین بردن زیرساخت‌ها را به دنبال داشته است.
علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی که در این فصل آمار فردی خوبی به جا گذاشته‌اند دوئل جذابی در آزادی خواهند داشت.
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
رئیس جمهور آلمان نسبت به افزایش آمار بی خانمان ها در این کشور هشدار داد و گفت که تعداد بی خانمان‌ها ممکن است همزمان با جنگ و بحران فعلی در اروپا افزایش یابد.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
ایشان فرمودند راه حل چیست؟ همگی گفتیم ختم جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا شکل دیگر. امام نگران عدم وفای دشمن بودند و ناراحتی مردم حزب الله که احتمال اول را ضعیف و احتمال دوم را هم در مقابل خوشحالی بخش عظیمی از مردم و آثار مثبت صلح قابل تحمل دانستیم.
ساخته رابرت زمکیس یک روایت جاسوسی و عملیات مخفی دور از خط مقدم جنگ جهانی دوم است که اگرچه در لیست بهترین آثار زمکیس قرار نمی‌گیرد اما با توجه به بازیها و تعلیقی که با خود به همراه دارد، ارزش یک بار تماشا را به قصد سرگرمی دارد.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ