مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریگو ساکی، مربی اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا، فینال لیگ قهرمانان را تحلیل کرد و توضیح داد چگونه مردان سیمونه اینزاگی می‌توانند سیتی را شکست دهند.
طالبان قصد دارد با تبلیغات گسترده از موضوع حق‌آبه برای تحریک شهروندان و کسب پشتیبان برای خود بهره می‌گیرد. حملات اخیر مرزی نیز در همین راستا قابل تحلیل است. قبل از طرح مساله حق‌آبه از سوی ایران، گزارش‌ها از اقدام طالبان به حملات مرزی نیز حکایت دارند
مربی نساجی معتقد است تیم را در شرایط خوبی تحویل نگرفتند و توان رقابت با استقلال نداشتند.
مربی باتجربه فوتبال روسیه به تحلیل تساوی این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ایران پرداخت و نقل قولی را از «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور درباره سطح فوتبال ایران مطرح کرد.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
مسئولان باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این باشگاه که سرمربی و مربی گل گهر هستند با اهدا پیراهن تجلیل کردند.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
انتشار خبری مبنی بر آمادگی ساپینتو برای ترک ایران در شرایطی است که این مربی به هیچ وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد.
تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور، روز گذشته در مراسمی با عنوان تجلیل از قهرمانان اروپایی بنفیکا شرکت کرد.
آیا در خالی ماندن نیمکت تیم‌های ملی از مربی موثر و با دانش ایرانی، فقط کی‌روش مقصر است؟ آیا مدیران فوتبال ایران ساختن پشتوانه برای نیمکت تیم‌های ملی را سرفصل کار‌های خود قرار دادند یا مثل ماجرای وحید هاشمیان به آسانی از کنارش گذشتند؟ تحلیل مجید کوهستانی را بخوانید.
استاد منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح گفت: اینگونه قدرشناسی و تجلیل از یک مربی بی سابقه بود.
استاد منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح گفت: اینگونه قدرشناسی و تجلیل از یک مربی بی سابقه بود.
امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر فوتبال ایران شناخته می‌شود.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
ناصر پورمهدی، کارشناس فوتبال و مربی سابق تیم های لیگ برتری در تحلیل این مسابقات در 6 هفته سپری شده به نکات جالبی اشاره کرد.
علی‌رغم فرمان رهبری در رابطه با تحصیل تمام کودکان افغانستانی، هنوز مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد. با نادر موسوی درباره چند و چون تحصیل کودکان مهاجر و پیشینه مدارس خودگران حرف زدیم.
انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزشهای همگانی از اکبر مالکی به عنوان یکی از چهره های ماندگار این حوزه تجلیل کرد.
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ