همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: توزیع متوازن حمایت‌ها و تخصیص عادلانه منابع، جزو جدی‌ترین برنامه های معاونت علمی برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به شمار می‌رود.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات کرایوژنیک افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با اشاره به اقتصاد دانش‌بنیان مردمی در قالب طرح‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ذیل این شیوه‌نامه راهبردی و عملیاتی، این طرح را تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، هادی گنجعلی را به عنوان دبیر ستاد پیشران مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: همگی باید تلاش کنیم تا ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق با نام و نشان ایرانی به بازار سایر کشورها از معبر کریدورهای صادراتی، میسر شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری طی حکمی، سرپرست ستاد توسعه زیست‌فناوری و پزشکی دقیق را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری از ایجاد پارک فناوری مشترک در حوزه فناوری‌های خودرو خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری با صدور حکمی، «دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت» را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت جتکو بازدید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، اکبر زمانیان را به عنوان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه انرژی منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت‌های زیرساختی و محتوایی برای شکل‌گیری کنسرسیوم‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های قرآنی، رسانه و سبک زندگی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری گفت: با موافقت اصولی و ضمنی ستاد کل نیروهای مسلح، قرار است ظرفیت سربازی شرکت های دانش بنیان تا ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری گفت: وجود یک نظام تامین مالی نوآورانه و منسجم نیاز اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از توسعه شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان، به منظور حمایت از بازار رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری طی حکمی مدیر برنامه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در مناطق محروم را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، با صدور حکمی دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، طی حکمی، عماد احمدوند را به عنوان «سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو» منصوب کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تمام تلاش ما در معاونت علمی رئیس‌جمهور این است که شرکت‌های دانش بنیان بتوانند وارد عرصه عمومی اقتصاد کشور شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ