معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
سمنان- با حضور وزیر صمت نیروگاه تولید برق خورشیدی در سمنان به افتتاح رسید که بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
شاهرود- بخشی از جنگل ثبت شده جهانی ابر شاهرود توسط یکی از بهره برداران بخش خصوصی برای استفاده در زمینه کشاورزی شخم زده شد این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز این کار را نیز دارد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
داوود دانش جعفری گفت: با توجه به سازوکار فعالیت این صندوق، زمینه مشارکت بین المللی و بخش خصوصی داخلی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشورمان از جمله توسعه کریدور شمال - جنوب وجود دارد.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
قائم مقام دادگستری کل استان تهران از تشکیل کمیته اجرایی در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در حوزه بهره‌مندی از ارفاقات قانونی خبر داد.
وزیر نیرو گفت: کارخانه‌های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
باید دانست که هر نوع صبحانه‌ای ارزش غذایی ندارد و بعضی عادت‌های اشتباه در این زمینه مانع بهره‌مندی فواید صبحانه خواهند بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با بررسی پرونده‌های سایر بازداشت شدگان در روزهای آینده، زمینه بهره‌مندی این افراد از ارفاقات قانونی نیز فراهم می‌شود.
دستیار ویژه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ضرورت تهیه گزارش‌های زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها برای اعطای تسهیلات می‌توانند از این گزارش‌ها بهره ببرند.
معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها برای ایجاد زمینه همکاری و بهره‌مندی ازظرفیت‌های ملی و بین‌المللی کشور و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی متعلق به شرکت فرودگاه‌ تفاهمنامه امضا کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش دارند با بهره‌گیری از ظرفیت قانون گذاری، همچنین همفکری با نخبگان و بهره گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم نمایند.
استفاده از فناوری در صنعت شیلات و آبزی پروری می تواند زمینه ساز تامین امنیت غذایی دریایی شود و ضمن افزایش تولید و بهره وری به صیانت از ذخایر ملی کمک کند.
آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب خود مقابل وولوس قرار می‌گیرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش با بهره‌مندی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان به یکی از قدرت‌های پهپادی منطقه تبدیل شده است.
ایده‌ای عجیب و غریب که با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه و حتی منجر به پس گرفتن ۵ امضای نمایندگان موافق با طرح منجر شد؛ اتفاقی که افزون بر آن، نامه نگاری وزارت میراث با مجلس برای خروج این طرح از دستور کار را هم شاهدیم و حتی شکل گیری کارزاری که روز گذشته ۲۴ هزار امضا پای آن درج شد، بلکه مجلس پا در این مسیر نگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ