معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت جتکو بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
براساس یک تفاهم نامه مشترک میان معاونت علمی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، منطقه ویژه نوآوری پیام با حضور شرکت های دانش بنیان درحوزه هوافضا و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری (sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهیدبهشتی با ارائه ۸ محصول خاص پزشکی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری از ایجاد پارک فناوری مشترک در حوزه فناوری‌های خودرو خبر داد.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس به ۴۰ کشور دنیا صادر می شود.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: سواحل مکران گنج پنهانی است که ضرورت ایجاد پارک های فناوری دانش بنیان شیلاتی برای توسعه را ایجاب می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
رئیس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.
برترین فناوران شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.
خوزه رافائل سیلوا آپونته سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در جمهوری اسلامی ایران با علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دیدار کرد.
برخورد عجیب پارک فناوری تربیت مدرس با چند شرکت دانش‌بنیان
رئیس دانشگاه تهران با اعلام موافقت برای ایجاد پارک علم و فناوری مشترک بین ایران و ونزوئلا، گفت: باید به مدل مناسبی برای مشارکت و کمک به توسعه فنی و ایجاد کسب‌وکارهای جدید در ونزوئلا برسیم.
شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، اساسنامه پارک علم و فناوری سلامت را بازنگری و به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری در پژوهشگاه ژنتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های پژوهشی و فناورانه در زیست‌بوم فناوری صنعت نفت طی آیینی بین رؤسای پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و شرکت توسعه پترو ایران امضا شد.
بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک با حضور سرپرست پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت استان مازندران خبر داد و گفت : این مجموعه در ساری ساخته می‌شود.
نماینده یونیسف ضمن بازدید از پارک فناوری پردیس، در راستای همکاری های مشترک نشستی با روسای پارک فناوری پردیس برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ