معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: همگی باید تلاش کنیم تا ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق با نام و نشان ایرانی به بازار سایر کشورها از معبر کریدورهای صادراتی، میسر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نشست کشاورزی قراردادی محصولات زراعی از حمایت مادی و معنوی این کمیسیون در برنامه هفتم توسعه از امنیت غذایی و کشاورزان خبر داد.
در ششمین جلسه هئیت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، برنامه حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان به تصویب رسید.
با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران، طرح "سهمینو" این بانک آغاز شد.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از آمادگی این صندوق برای حمایت از اجرای الگوی کشت محصولات باغی در سال جاری خبر داد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از برقراری ارتباط بین کارگروه عفاف و حجاب معاونت زنان و تولیدکنندگان محصولات حجاب خبر داد.
نخست‌وزیر عراق حمایت از صنایع را بخشی از اصلاحات اقتصادی دولتش دانست و تأکید کرد که عراق توانایی تبدیل شدن به یک کشور صنعتی را دارد.
با تشکیل کارگروه توسعه زیست بوم، برنامه حمایت از توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه علوم و فناوری های شناختی در دستور کار قرار گرفت.
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی حمایت از تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی را سرعت بخشیده است.
بهمن موتور از فروش برخی محصولات پرطرفدار خود با روش حمایت از جوانی جمعیت و خانواده خبر داد.
محصولات پرطرفدار بهمن با روش حمایت از جوانی جمعیت به فروش می‌رسد
وزیر نفت بر ورود صنعت بالادستی پتروشیمی به صنایع پایین‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش تأکید کرد و از حمایت حداکثری وزارت نفت از سرمایه‌گذاران در این بخش خبر داد.
سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم تاکید کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که شعار حمایت از تولید داخل را می‌دهیم، وضع تعرفه بر صادرات محصولات جالیزی مغایر با این شعار است.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم گفت: اجرای الگوی کشت محصولات کشاورزی به معنای نجات کشور است.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با ستاد توسعه فناوری نانو تفاهم نامه ای در راستای توسعه محصولات و اکتشافات علمی جدید منعقد کردند.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۰ هزار بسته لبنی میان خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ