وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
اگر تمایل دارید به سنگ کیسه صفرا، ضربان قلب نامنظم، افسردگی و خستگی مزمن دچار شوید، رژیم HCG را امتحان کنید! سازمان غذا و داروی امریکا توصیه می‌کند که به هیچ وجه از رژیم HCG برای کاهش وزن استفاده نکنید، چرا که بدن را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید داروین نونیز در حال بهبود زبان انگلیسی‎‌اش است و این مشکلاتش را کمتر می‌کند.
یک پزشک متخصص زنان براساس شواهد و اطلاعات خودش می‌گوید: اغلب کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند، مسائل اقتصادی مشخصا روی تصمیم برای فرزندآوری تاثیر می‌گذارد، خانواده‌هایی هستند که تمایل دارند فرزند داشته باشند، اما نگرانی‌های مالی مانع از این تصمیم می‌شود و در صورت بارداری ناخواسته به دنبال سقط هستند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای‌ شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق به بغداد سفر کرده، از تفاهم دو کشور برای رفع مشکلات بانکی و ارزی خبر داد.
احمد قویدل، رئیس اسبق کانون هموفیلی درباره‌ی توزیع دارو بیماران هموفیلی می‌گوید: طی ۳ ماه گذشته مشکلات ارزی باعث عدم دسترسی دائمی به دارو شده و آرامشی در حوزه‌ی تأمین داروی بیماران هموفیلی وجود نداشته است.هر نوع افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیمی در دسترسی بیمار به دارو دارد، به خصوص وقتی دولت، دارو را تامین می‌کند.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
وقتی دارویار با سروصدای زیادی میدان‌دار وضعیت دارویی کشور شد خیلی‌ها گفتند می‌تواند مشکلات دارو، اعم از مشکلات تولید کننده و مصرف کننده را حل کند. قرار شد به‌جای ارز ۴۲۰۰ تومانی، شرکت‌های سازنده دارو با ارز نیمایی مواد اولیه خود را تامین کنند و در عوض برای جبران افزایش قیمت‌ها و برای این‌که هزینه‌های دارو به‌سمت جیب مردم سنگینی نکند پوشش شرکت‌های بیمه بیشتر شود. اما شواهد نشان می‌دهد در هر دو بخش مشکلات زیادی وجود دارد.
بابونه یک گیاهِ شناخته‌شده است که آن را برای تسکین دادن به اعصاب و بدن مصرف می‌کنند. با این حال مزایای این گیاه فراتر از این‌ها است. این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی، قادر به درمان مشکلاتی فرای بی‌خوابی و اعصاب است و می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی، اسهال، تهوع و نفخ را از بین ببرد. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است و خواص ضدمیکروبی دارد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
کارشناس تجویز و مصرف منطقی دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف برخی ویتامین ها در صورت مصرف بیش از حد برای بدن نیز عوارضی ایجاد می کنند که از جمله آنها ویتامین D و کلسیم ها هستند به گونه ای که مصرف ویتامین D در صورت مصرف بیش از حد مشکلات عروقی و مصرف بیش از حد کلسیم نیز در کلیه ها رسوب ایجاد می کند و سنگ کلیه تشکیل می شود.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
دبیر انجمن داروسازان خراسان رضوی افزایش تعداد داروخانه‌ها، بالا رفتن شدید تورم، کمبود اقلام دارویی، افزایش مالیات، اجاره‌های سنگین واحد‌های تجاری، افزایش هزینه قبوض برق و... را از عوامل ورشکستگی داروخانه‌ها برشمرد و بیان کرد: زمانی که این موارد را کنار هم بگذارید، نتیجه‌اش فشار سنگین به داروخانه است و آن واحد را با مشکلات اقتصادی روبه‌رو می‌کند. علاوه بر این موضوعات، تعداد مراجعان هم کاهش یافته است.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست با رئیس و اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم مالیات در رشد و تحول اقتصادی گفت: مالیات داروی تلخ درمان مشکلات اقتصادی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ