رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست با رئیس و اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم مالیات در رشد و تحول اقتصادی گفت: مالیات داروی تلخ درمان مشکلات اقتصادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف ۱۸۰ روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مهار تورم مصوبه مجلس مبنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و همچنین معافیت دارو از پرداخت این مالیات اهمیت زیادی دارد.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی جزییات لایحه دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای واردات داروهای ضروری و تجهیزات پزشکی فاقد مشابه تولید داخل را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرده و نرخ مالیات کالاهای اساسی را یک درصد تعیین کر
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو موافقت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر ارزش افزوده دارو یک درصد شده است که در جلسه سران قوا پیگیری می‌کنیم صفر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همواره مالیات بر ارزش افزوده دارو صفر بوده اما الان یک شده که حتما پیگیری می کنیم.
اداره مالیات اسپانیا در آوریل 2022 به دادستانی بارسلونا اطلاع داده بود که نتوانسته به مدرکی دست یابد که نشان دهد بارسلونا داوران را خریده باشد.
فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و رسانه‌ای دارای مجوز رسمی نیز از پرداخت مالیات معاف شدند.
انواع خودروی سواری و وانت دو (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی که قیمت روز خودروی آنها بیش از ۳ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مالیات اشخاص حقوقی دارای پروانه بهره برداری برای انجام فعالیت های تولیدی معادل هفت واحد درصد کاهش می یابد.
قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از مالیات بر ارزش افزوده و لغو بخشنامه ۲۲۹ دفتر واردات ابلاغ شد.
قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از مالیات بر ارزش افزوده و لغو بخشنامه ۲۲۹ دفتر واردات ابلاغ شد.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از وضع قانونی درمجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از واحد هایی که دارای بخش تحقیق و توسعه هستند خبر داد وگفت: این واحدها می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط معافیت واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط معافیت واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را تعیین کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را تصویب کردند.
مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران گفت: از سوم آبان نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات مواد اولیه دارو، شیرخشک اطفال و تجهیزات و ملزومات پزشکی و توانبخشی به یک و دو درصد کاهش یافته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه معافیت مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به مجلس تقدیم شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی یک فوریتی لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به تصویب رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ