یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید داروین نونیز در حال بهبود زبان انگلیسی‎‌اش است و این مشکلاتش را کمتر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند مویزس کایسدو برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و حتی گفته می‌شود به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.
گزارش اتحادیه فوتبال انگلیس از مکالمه رد و بدل شده بین یورگن کلوپ و پل تیرنی در جریان بازی با تاتنهام منتشر شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به‌دلیل صحبت‌هایش علیه یک داور انگلیسی، دو بازی از نشستن روی نیمکت محروم شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبتهایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.
مدیرعامل اتحادیه حمایت از داوران بریتانیا از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده پس از اظهارات یورگن کلوپ در مورد پل تیرنی، از لیورپول امتیاز کسر شود!
اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات رسمی درباره صحبتهای یورگن کلوپ با داور دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام را آغاز کرده است.
آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس، معتقد است که داور می‌توانست به راحتی یورگن کلوپ را اخراج کند.
شادی دیوانه‌وار یورگن کلوپ پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام به تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شده است.
خوشحالی اشتباهی کلوپ بعد از پنالتی محمد صلاح یکی از سوژه های جالب بازی بزرگ هفته در انگلیس بود.
سرمربی آلمانی لیورپول برای کسب رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس باید بهترین ترکیب خود را مقابل مدعی اول کسب عنوان قهرمانی انتخاب کند.
اسکات پارکر، سرمربی انگلیسی کلوب بروژ، بعد از شکست 5-1 مقابل بنفیکا از این تیم اخراج شد. او 67 روز پیش به عنوان سرمربی تیم بلژیکی منصوب شده بود.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.
لیورپول در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-1 از دور رقابتها کنار رفت.
بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فردا قادر به حضور روی نیمکت در دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون نخواهد بود.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
لیورپول امشب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به آمستردام رفت و موفق شد آژاکس را 3-0 شکست دهد.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.
یک فوتبالیست سابق انگلیسی با اشاره به دعوای لفظی یورگن کلوپ و دتمار هامان می‌گوید سرمربی لیورپول مثل کودکان لج‌باز رفتار می‌کند.
مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.
یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد مردانش در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ