اگر تمایل دارید به سنگ کیسه صفرا، ضربان قلب نامنظم، افسردگی و خستگی مزمن دچار شوید، رژیم HCG را امتحان کنید! سازمان غذا و داروی امریکا توصیه می‌کند که به هیچ وجه از رژیم HCG برای کاهش وزن استفاده نکنید، چرا که بدن را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
انقراض زدایی مولکول ها از نگرانی اخلافی مشابه انقراض زدایی یک گونه رنج نمی برد نگرانی ای مشابه آن چه در مورد دودوها یا ماموت های پشمالوی احیا شده وجود دارد این که حتی اگر آنان بتوانند زنده بمانند در دنیای امروز بدبخت خواهند بود. با این وجود، در سطح فلسفی مشخص نیست که ما باید چگونه درباره تلاش ‌ها برای احیای مولکول‌هایی فکر کنیم که در حال حاضر در موجودات زنده وجود ندارند. برای مثال، آیا مولکول های منقرض شده برای ثبت اختراع واجد شرایط هستند؟
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
جان بارنز، اسطوره لیورپول گفت، اگر فرانک لمپارد سیاهپوست بود، این همه فرصت مربیگری به دست نمی‌آورد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید اگر استقلال در دربی پایتخت پیروز می‌شد، بازیکنان این تیم باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس می‌شدند.
آذر منصوری نوشت: اولین الزام (برای مشارکت مردم در انتخابات) تغییر جدی رویه و رویکرد شورای نگهبان نسبت به انتخابات گذشته است. در واقع اگر در بخواهد بر همان پاشنه بچرخد، به هیچ روی نمی‌توان امیدوار بود نهاد نیمه جان جمهوریت که به نفس نفس افتاده، جانی دوباره بگیرد.
برخلاف سایر سرطان‌ها، سرطان دهان توسط دندانپزشک و همچنین پزشک قابل تشخیص و بررسی است و هر دو در زمینه شناسایی سرطان‌های سر و گردن آموزش دیده‌اند. اگر این بیماری زود تشخیص داده شود، احتمال بهبود بیماران ۹۰ درصد است.
از منظر حقوقی، هرگونه تهدید مستأجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و اگر موجری وارد این ماجرا شود به عنوان آمر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
هادی خانیکی گفت: من با چندین نفر از دوستانم به سرطان مبتلا شدیم، متاسفانه چندین نفر از آن‌ها جان خود را در این مدت از دست دادند، اما من هنوز فکر می‌کنم که سرطان نگرفته‌ام یا یکی از خوبی‌های سرطان این است که مرتب می‌بیند برایش بزرگداشت و نکوداشت می‌گیرند، اگر سرطان نداشتم، کی چنین آدم مهمی می‌شدم!
فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود...
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: پناه‌گیری در چارچوب در‌های ساختمان توصیه‌ای منسوخ شده است. با توجه به ساخت و ساز‌های جدید اکنون این اقدام نه تنها حافظ جان مردم نیست، بلکه خطرساز است.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
رامین رضاییان برای حضور در جام جهانی 2022 استرس زیادی متحمل شد و اگر تغییر مربی در آخرین ماه‌های منتهی به جام رخ نمی داد، او الان در قطر نبود.
آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می‌فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگرنان نبود، نه روزه می‌گرفتیم و نه نماز می‌خواندیم و نه فریضه‌های پروردگارمان را انجام می‌دادیم.
محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر جاهلان ساکت شوند مردم به جان هم نمی‌افتند. تمام درگیری‌ها برای این است که انسان‌های نادان، احمق و جاهل صحبت می‌کنند.
محسن بنگر مدعی است که اگر اجازه حضور تیمش را در لیگ یک می‌دادند آنها اکنون در پایان هفته چهارم صدر جدول را در اختیار داشتند.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ