احمد قویدل، رئیس اسبق کانون هموفیلی درباره‌ی توزیع دارو بیماران هموفیلی می‌گوید: طی ۳ ماه گذشته مشکلات ارزی باعث عدم دسترسی دائمی به دارو شده و آرامشی در حوزه‌ی تأمین داروی بیماران هموفیلی وجود نداشته است.هر نوع افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیمی در دسترسی بیمار به دارو دارد، به خصوص وقتی دولت، دارو را تامین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: رانندگان متخلف ایرانی به‌خاطر مبالغ واقعا خنده دار و کم جریمه‌ها معمولا به آن توجهی نمی‌کنند و اکثرا هم با افتخار می‌گویند که جریمه این بد رانندگی کردن‌شان را می‌پردازند.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
علی بهادری جهرمی درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، اظهار کرد: مطابق قانون هدفمندی یارانه‌ها که مربوط به ۱۳_۱۴ سال پیش است، نرخ منابع انرژی و محل مصارف در زمینه یارانه‌ها مشخص شده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر شخصی به دلیل قطع شدن آب منازل مبادرت به گران فروختن بطری های آب معدنی با قیمتی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا کند مرتکب جرم شده و حتماً مجرم است.
کم کردن فاصله صندلی‌ها در هواپیمای بویینگ و سوار کردن ۱۵۰ مسافر توسط هواپیمایی سپهران، توجه برانگیز شده است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه انتقال قرضی را در مورد نیمار مورد بررسی قرار داده است.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از حل مشکل نهاده‌های طیور خبر داد و گفت: بخشی از افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل گران فروشی و بخشی مرتبط به هزینه‌های تمام شده تولید است.
روزنامه همشهری در توییتر خود قسمتی از صحبت‌های اسدلله بادامچیان را به اشتراک گذاشت
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
امام جمعه مشهد گفت: در مسئله حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با جریان کشف حجاب مقابله کنید. در عرصه جنگ ارزی هم فراتر از در نظر گرفتن سود شخصی، نباید به امید گران شدن، ارز ذخیره کرد و باد به آتش دشمن رساند.
ستاره ملی پوش پرسپولیس به گران شدن نرخ ارز در کشورمان واکنش نشان داد.
به گفته دوستان انقلابی و اعضای دولت سیزدهم، ایران سالهاست از سیاست قاشق خالی غربی‌ها رنج برده است. حالا سزاوار نیست از کشور‌های دوستی، چون چین که به آن‌ها در روز‌های سخت امید بسته است نیز شاهد همین سیاست قاشق خالی باشد؛ لذا بزرگترین دستاورد سفر آقای رئیسی به چین باید عملیاتی شدن برنامه همکاری جامع ایران و چین باشد نه اینکه چینی‌ها آقای روحانی را بیشتر تحویل گرفتند یا آقای رئیسی را؟
به نظر می رسد که پایان پل پوگبا در یوونتوس خیلی دوستانه رقم نخورد.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که چرا در این وضعیت گرانی‌ها، حق اشتراک یا آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید این باشگاه تلاش کرده قرارداد رافائل لیائو را پیش از شروع جام جهانی تمدید کند ولی در نهایت این کار انجام شدنی نبوده است.
اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
هزینه سفرهای طولانی چهار برابر شده و مردم تمایل دارند به جای سفرهای طولانی و گران به سفرهای کوتاه و ارزان بروند.
غرامت دیوانه وار: چلسی برای خلاص شدن از شر توماس توخل هزینه زیادی می پردازد.
اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی، ارزان شدن روغن خوراکی، حذف قرعه کشی برای فروش برخی از خودروها و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ