یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مادر بیمار هموفیلی با اشاره به قیمت بالای داروی هموفیلی فرزندش، افزود: روزانه هزینه داروی فرزندم حدود ۴۵ میلیون تومان است که ماهانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد؛ البته دولت دارو را تهیه کرده و هزینه آن را می‌پردازد اما درخواست ما این است که اجازه دهند این داروی با کیفیت خارجی وارد کشور شود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالروز ربایش چهار دیپلمات کشورمان در لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این حادثه داری ابعاد مختلف حقوقی، سیاسی و انسانی است و در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره مورد اهتمام و پیگیری دستگاه سیاست خارجی بوده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش‌بنیان خارجی دارای مشابه داخلی باید در اولویت قرار گیرد .
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
باشگاه پرسپولیس نسبت به مصاحبه‌ها درباره داوری دربی فردا واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: در حال بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و اگر گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی داخلی باشد، آن فرد فقط ارمغانی است.
محمد آبشک می گوید شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سبک بازی تیم به شکلی است که هوادار را راضی نگه می‌دارد.
وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت خزانه داری آمریکا مشغول آماده سازی یک برنامه  جدید است که سرمایه گذاری در بخش های خاصی از کشورهای متخاصم را ممنوع می کند.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد‌های شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.
پیشکسوت فوتبال تبریز در پی رخ دادن برخی اشتباهات داوری علیه تیم تراکتور از کمیته داوران درخواست عجیبی را کرد!
شهردار تهران گفت: در شرایطی که شرکت بزرگی مانند ایران خودرو با این عظمت و دارای نیروهای متخصص، متعهد و باغیرت، محصولات متنوع و باکیفیتی در جهت اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می‌کند، ضرورتی برای خرید از کشورها و شرکت‌های خارجی وجود ندارد.
سرمربی تراکتور با طعنه نسبت به قضاوت داوری دیدار با استقلال صحبت کرد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
پیشکسوت و عضو کمیته فنی و داوری فدراسیون تیراندازی گفت: اگر مدیریت درست باشد حضور دو مربی در تیم ملی تپانچه لطمه‌ای نخواهد زد.
ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی معاونت علمی‌وفناوری از برگزاری نشستهای B۲B در حاشیه نمایشگاه گیاهان دارویی بین دانش بنیانهای ایرانی و تجار و سرمایه گذاران خارجی خبر داد.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اتباع باید دارای کارت شناسه ملی باشند که حاوی مشخصات بیومتریک از جمله اثر انگشت، چهره نگاری، شناسایی DNA، اثبات نسَب (رابطه فرزندی با پدر و مادر) است. سپس از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید که باید منبع درآمد، محل زندگی، محل کار مشخص شود و در صورت تغییر به سازمان مربوطه اطلاع دهند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
دیوان عدالت اداری اعلام کرد: تابعیت فرزندان متولد از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی بدون ثبت در دفاتر، قانونی است.
دیستروفی عضلانی دوشن یا «DMD» یک بیماری ژنتیکی است که با تضعیف تدریجی عضلات منجر به مرگ می‌شود. دیستروفی عضلانی دوشن بدترین نوع دیستروفی عضلانی است که علائم آن از حدود ۳، ۴ سالگی شروع می‌شود. از‌دست‌دادن تدریجی بافت و عملکرد عضلانی منجر به وابستگی به ویلچر در سن ۱۲‌سالگی، نیاز به دستگاه ونتیلاتور در سن ۲۰‌سالگی و مرگ زودرس در دهه سوم یا چهارم زندگی می‌شود.
آداما نیان مهاجم خارجی تیم نساجی به نظر می رسد خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند و دارای جایگاه ثباتی در تیم حمید مطهری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ