عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه شهرداری تهران از اولین ساعات با تمام تجهیزات و توان در منطقه سیل زده امامزاده داوود حاضر شد اما اقداماتش نادیده گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اخبار منتشره و توضیح مقامات رسمی شهرداری تهران به روشنی مشخص نشده است که تصمیم گیری شهرداری تهران برای حل چه مشکلی انجام شده است؟ این تصمیم گیری به چه شیوه‌ای اجرا شده است؟ و این شیوه چه هزینه‌ای داشته است؟ و چه مشکلات جدیدی را پدید آورده است؟ و چه ایرادی به عملکرد مدیران قبلی خانه اندیشمندان وارد بوده است که چنین اقداماتی را ایجاب کرده است؟
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ احصا شده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته محیط زیست استان تهران پیرامون آلودگی هوا گفت: قرار شد این کمیته وظایف هر دستگاه را مشخص و در جلسه آتی اعلام کند.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی عملکرد و پروژه‌های معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: ملاک عمل قرار نگرفتن ادعای ناسا به معنای آن نیست که شهرداری درباره انتشار گاز متان و آلودگی بی‌تفاوت است.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
به بهانه افتتاح پارکینگ زیرسطحی امیرکبیر در منطقه 14 تهران، عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و برخی پروژه‌های مطرح در این حوزه بررسی شد.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران از حضور خود در مرزهای غربی کشور به‌منظور نظارت بر عملکرد خدمات شهرداری به زوار اربعین خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:اهل نمره دادن نیستم و نمره‌ای به عملکرد شهرداری تهران نمی‌دهم..
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری بر اساس مدل جدید و بر سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی است.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
پرستو شریف زاده به عنوان سرپرست معاونت پایش و کنترل عملکرد قضائی مرکز حقوقی شهرداری تهران منصوب شد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران تقریباً در هیچ یک از نقاط حریم نگاه درآمد محور ندارد، گفت: شهرداری تهران به حریم شهر تهران به‌ عنوان اراضی ذخیره نگاه می‌کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
ایجاد حساب خزانه واحد، خرید از بورس کالا، برخورد با کارکنان متخلف سازمان املاک، احیای ۱۶ هزار میلیارد تومان در محاکم قضائی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ