خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
اولین جلسه هیئت امنای رصدخانه مهاجرت ایران با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن استماع پیشنهادهای بخش خصوصی راهکارها را مورد بررسی قرار داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص مصوبات حجاب و عفاف در دستورکار قرار گرفت.
جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد دستگاه‌های امدادرسان و اجرایی در زلزله خوی با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی عملکرد منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سازمان بازرسی کل کشور به‌منظور بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوای پایتخت، هیأت بازرسی خود را در استانداری تهران مستقر کرد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳ برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه گزارشی در کمیسیون اقتصادی در مورد عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش تولید و قرائت آن در صحن مجلس خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.
عملکرد بیمه معلم و بررسی شاخص های اساسی چون افزایش توانگری مالی، افزایش بازده دارایی ها، رشد فروش، کاهش ضریب خسارت و شیب تند سودآوری مهر تاییدی است بر مدیریت مطلوب و سازمان دهی یکپارچه صف و ستاد در بیمه معلم.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
هیات رئیسه فدراسیون والیبال به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی عصر فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) تشکیل جلسه می‌دهد.
برنامه «رو در رو» درگفتگو با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور به بررسی عملکرد و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی درخصوص ساخت مسکن و ساماندهی بازار مسکن می پردازد.
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.
سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نتایج عجیب و تأسف بار نوجوانان در رقابتهای جهانی باید بدون هیچ تعارفی آسیب شناسی و بررسی شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به معاونان مربوطه و بازرسان کل استان‌هایی که درگیر سیلاب شدند، دستور داد با قید فوریت تکالیف دستگاه‌ها را با توجه به هشدارها و پیش‌بینی‌های دستگاه‌ها بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ