ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویب قانون جدید انتخابات و قید شاخص سن برای نامزدهای انتخابات، برخی از چهره‌های سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس را که سن شناسنامه‌ای آن‌ها بیشتر از ۷۵ سال است، از نشستن بر صندلی‌های سبز بهارستان منع خواهد کرد.
تصویب قانون جدید انتخابات و قید شاخص سن برای نامزدهای انتخابات، برخی از چهره‌های سیاسی و نمایندگان ادوار مجلس را که سن شناسنامه‌ای آن‌ها بیشتر از ۷۵ سال است، از نشستن بر صندلی‌های سبز بهارستان منع خواهد کرد.
پس از علاقه بایرن مونیخ به وویژیک شزنی، یوونتوس در تلاش است برای جایگزینی این دروازه‌بان، جانلوئیجی دوناروما را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد.
اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
تعویض صندلی‌های جایگاه ذخیره تیم‌های فوتبال در استادیوم آزادی با بررسی نمونه‌های مختلف و اخذ نظر سرپرست‌های دو باشگاه بزرگ پایتخت انجام خواهد شد.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
طبق تحقیقات مرکز سلامت آب شناسی در لندن (waterfilterguru.com) ثابت شده که این بطری‌های قابل استفاده مجدد آنقدر‌ها هم بهداشتی نیستند و در اندازه‌گیری‌های میکروسکوپی محققان این مرکز معلوم شده که معادل ۴۰ هزار برابر بیشتر از صندلی‌های توالت باکتری دارند.
بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه ۷۰ با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی رفتند، اما پس از فارغ‌التحصیلی بیکار شدند.
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
شرکت هواپیمایی کانتاس به عنوان بخشی از پروژه «طلوع آفتاب» (Sunrise) برای پرواز‌های بین‌المللی فوق‌العاده طولانی خود، صندلی‌های تجاری و فرست کلاس جدیدی را که در ناوگان ایرباس A ۳۵۰-۱۰۰۰ آینده‌اش نصب می‌شوند را به نمایش گذاشت.
نادری: مسافرین ناراضی از فاصله صندلی ها. خودم تا شیراز درحالت مچاله بودم و مسافران کناری، از درد کمر بخود می‌پیچیدند.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
صندلی‌های ردیف دوم در پیکاپ دوکابین فوتون G۷ بنزینی اتوماتیک بیشتر شبیه به نیمکت هستند و آنچنان زاویه ندارند اما شاید حضور دریچه‌های تهویه‌ هوای اختصاصی در این قسمت، حس و حال راحت‌تری را خلق کند.
ما به ندرت پروازی را رزرو می‌کنیم که یکی از صندلی‌های وسط در ردیف آخر باشد. اما آیا باور میکنید که این صندلی‌ها از نظر آماری ایمن‌ترین صندلی‌ها در هواپیما هستند؟
سازندگان در حال طراحی هواپیما‌های جدید با مواد کامپوزیتی بیشتری هستند که قادر به تحمل بیشتر استرس پرواز (تنش نیرو‌های داخلی) باشند. در این طراحی‌ها، بال‌های هواپیما سخت و محکم نیستند، بلکه منعطف هستند تا بتوانند با جذب بار‌های شدید، از شکسته شدن در امان باشند.
نخستین گروهی که نشستن بر روی صندلی‌های آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ را تجربه می‌کنند، داوطلبان گروه علوم تجربی با ۴۵۰ هزار و ۵۷۷ شرکت کننده هستند که بیشترین تعداد داوطلب را در بین سایر گروه‌های آزمایشی کنکور امسال به خود اختصاص داده‌اند.
در ابتدایی‌ترین حالت مکانیسمی در ساختار زیر بالشتک صندلی شما پنهان شده که یک محور، سیم‌هایی که آن را به دکمه روی تکیه گاه شما وصل می‌کند و یک قوطی پنوماتیکی که صندلی را به حالت عمودی برمی گرداند را شامل می‌شود. سازندگان صندلی آن را "کینماتیک" می‌نامند: قطعاتی که حرکت می‌کنند.
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
فیفا شب گذشته یکی از صندلی‌های جایگاه خبرنگاران ورزشگاه البیت را به خبرنگار آمریکایی اختصاص داد و دسته گلی به همراه یک عکس از این خبرنگار را روی میز قرار داد.
تماشاگران تمام صندلی‌های ورزشگاه دیدار ایران و انگلیس را تکمیل کردند.
هزاران صندلی خالی در استادیوم البیت در جریان دیدار افتتاحیه جام جهانی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا تا این لحظه دموکرات‌ها بیشترین صندلی را به دست آورده‌اند
بازگشت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از اتفاقات ویژه انتخابات هشتم شهریورماه 1401 فدراسیون فوتبال بود.
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ