رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت و جایگاه اتحادیه گیاهان دارویی و اولویت این سازمان در حمایت از آن برای تقویت نقش‌آفرینی و حضور مؤثر در زنجیره ارزش گیاهان دارویی تاکید کرد.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دنیا فیلترینگ را با شروط خاصی پذیرفته است، اما باید ظرفیت‌های داخلی را تقویت کرد. برای نمونه اپلیکیشن‌های داخلی باید روز به روز تقویت شوند و مردم می‌توانند از آن‌ها در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی هیأت‌های مذهبی استفاده کنند.
رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در روابط کشور‌های منطقه، بر تقویت همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه و منطقه‌ای با استفاده از فرصت‌ها و زمینه‌های موجود و تبادل ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
سفیر ویتنام با بیان اینکه در روابط ایران و ویتنام هنوز ظرفیت‌های نامحدودی باقی مانده است، گفت: رئیس جمهوری ویتنام بر تقویت روابط میان ملت‌ها، دولت‌ها و نخبگان دو کشور تاکید دارد.
رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های متنوع و خوبی در دو کشور وجود دارد که فعال کردن آنها به گسترش همکاری‌ها و تقویت روابط دوجانبه و به‌تبع آن توسعه تعاملات بین‌المللی دو طرف می‌انجامد.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
چابهار- نخست وزیر پاکستان با تأکید بر تقویت روابط دو کشور ایران و پاکستان در همه بخش ها گفت: برای برقراری امنیت در مرزهای دو کشورها از همه ظرفیت های استفاده می شود.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که تاکنون بالفعل نشده است، مورد توجه قرار گیرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعی به نام جهان تک قطبی را نداریم و دیگر آمریکا به عنوان یک ابرقدرت مطرح نیست؛  بنابراین با نگاه به ظرفیت‌های ملی ایران دولت تلاش کرده در تقویت همگرایی‌های من
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ جهان به ظرفیت دریا توجه جدی دارند، گفت: تقویت نیروی انسانی در اقتصاد دریامحور، ضروری است.
در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه ازطریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی دراداره کشورو سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران وفناورانه تأکید شد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد از ظرفیت‌های متنوع و کارآمد خود برای برقراری و تقویت صلح و امنیت در منطقه قفقاز استفاده کند.
معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه همکاریهای ایران و آذربایجان در بخش حمل و نقل وجود دارد و تهران مصمم به تقویت همکاری‌های خود با باکو است.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت‌های هلال احمر را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در بحث دارو و چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی، هلال احمر را تقویت کردیم.
تجارت ایران با کشورهای عضو پیمان شانگهای در حد متوسط قرار دارد و باید با تقویت روابط، ظرفیت‌های بالقوه تجاری با این کشورها را بیش از پیش فعال کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ