پرستو شریف زاده به عنوان سرپرست معاونت پایش و کنترل عملکرد قضائی مرکز حقوقی شهرداری تهران منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است.
المیرا شریفی مقدم در گفتگو با یک روانشناس در رابطه با موضوع آشنایی پیش از ازدواج در پاسخ به سوال روانشناس با اختلاف نظر مواجه شدند.
نخست‌وزیر پاکستان بازداشت عوامل موثر در درگیری‌های اخیر در این کشور را خواستار شد.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
ینی صباح در همین راستا نوشت سفارت در حال انتقال به ساختمان دوم در خیابان شریف زاده باکو است.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
گروهی از هندوهای افراطی که صورت خود را پوشانده بودند وارد مسجدی در جنوب هند شدند و امام جماعت را که مشغول خواندن قرآن بود مجبور کردند شعار "جای شری رام " (زنده باد خدای رام) سر دهد.
کنفرانس علمی ReAct ۲۰۲۳ با حمایت آکادمی همراه اول برگزار و به‌صورت زنده از کانال روبیکای روبیکا پخش می‌شود.
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
محمد عباس زاده این هفته هم نتوانست گلزنی کند تا همچنان جایگاهش را با مهاجم جداشده پرسپولیس، شریک باشد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.
منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد شریف مولداوی را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست دهد.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج با بیان اینکه آمریکا دموکراسی را در فلسطین زنده به گور کرد، گفت: واشنگتن شریک جنایت های تل آویو علیه ملت فلسطین و متحد راهبردی آن است.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ