رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ مهمان شاگردان مازیار زارع است.
گزارش صنعتی با موضوع «مزایای اقتصادی استفاده از فناوری نانو: رنگ‌های نانوساختار هادی حرارت در سیستم‌های تهویه مطبوع» منتشر شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
شاخص کل در هفته قبل به صورت نوسانی اما به صورت مثبت به کار خود پایان داد ولی شاخص توانست به سقف های جدیدی برسد.
قالیباف با اشاره به دنبال کردن موضوع شفافیت در مجلس، عنوان کرد: یکی از وظایف دیوان در این حوزه ارائه گزارش به مجلس و مردم است. نگاه مردمی سازی که در دیوان به عنوان مردم پایه بودن دنبال می شود به معنای نظارت مردم بر دستگاه های کشور است تا دخل و خرج را به صورت شفاف ببینند و بر آن نظارت کنند.
نهادهای نظارتی قوای سه گانه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، درچارچوب وظایف ذاتی خود، موظف به همکاری و تهیه گزارش‌های نظارتی در جهت اجرا و میزان تحقق سیاست‌های کلی شدند.
گزارش نظارتی ارزیابی عملکرد قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان نشان می دهد که نرخ تأسیس شرکت های نوپا کاهش یافته و از نظر مؤلفه های نهادی کسب و کارهای فناورانه وضعیت مساعدی حکمفرما نیست.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
گزارش‌های نظارتی مجلس نشان می‌دهد که تاکنون بین ۲۵ تا ۳۵ درصد مفاد قانون جوانی جمعیت قابلیت اجرا پیدا کرده است.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، حسب بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های واصله، برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی همچنان با توسل به روش‌ها و شیوه‌های مختلف از نرخ‌های مصوب ابلاغی تخطی می‌کنند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و سازمان های بین المللی در ژنو تاکید کرد که گزارش های شورای حقوق بشر علیه برخی کشورها با معیارهای دو گانه و مداخلات کشورهای غربی تدوین و صادر می شود.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
سخنگوی اتحادیه سراسری تعاونی‌های سهام عدالت از شناسایی ۳,۵ میلیون جامانده سهام عدالت در نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داد.
دادستان کل کشور گفت: به موجب دستور رئیس قوه قضاییه دو شعبه در دادگاه و دادسرا برای رسیدگی به پرونده‌هایی که از مجلس در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، تحقیق و تفحص و نظارتی ارسال می‌شود، ایجاد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ