عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران تقریباً در هیچ یک از نقاط حریم نگاه درآمد محور ندارد، گفت: شهرداری تهران به حریم شهر تهران به‌ عنوان اراضی ذخیره نگاه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرجیو کونسیسائو از عملکرد باشگاه در فروش اوتاویو به شدت ناراحت است.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ نسبت به متوسط عملکرد سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸، معادل بیش از ۲۰۵ هزار بشکه نفت خام، ارتقاء عملکرد انرژی داشته است.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
صبر اولتراهای پاریسی لبریز شده و آنها به شدت از عملکرد تیم و مدیریت ناراضی هستند.
رئیس مجلس گفت: توانمندی مرحوم عباس براتی‌پور در بیش از یک دهه مدیریت و اجرای جلسات شاعران با رهبر انقلاب، بیانگر عملکرد درخشان این خدمتگزار صدیق در عرصه اعتلای شعر و سرودهای انقلاب است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
رئیس جمهور با بیان تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.
زاکانی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری تلاش‌ها برای مدیریت برف، افزود: مهم‌ترین ویژگی اقدامات اخیر در حوزه برف‌روبی، «همکاری بین‌بخشی» بود. همین می‌تواند پایه‌ای برای سایر امور نیز باشد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می‌گیریم، گفت: کسی می‌تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا انتقاد کرد.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
کادرفنی و حتی مدیریت استقلال به حمایت از سیدحسین حسینی بعد از دیدار با انگلیس پرداخته‌اند.
استقلال در دوران مدیریت مصطفی آجورلو از نظر عملکرد در بازی های لیگ شرایط خوبی را پشت سر گذاشت.
عملکرد بیمه معلم و بررسی شاخص های اساسی چون افزایش توانگری مالی، افزایش بازده دارایی ها، رشد فروش، کاهش ضریب خسارت و شیب تند سودآوری مهر تاییدی است بر مدیریت مطلوب و سازمان دهی یکپارچه صف و ستاد در بیمه معلم.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
سید علی موسوی گفت: برخی وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند در حالی که انتظار این بود که واقعا عملکردها فراتر از این باشد و موفق عمل کنند.
علی‌محمد نمازی گفت: تا الان همه مشکلات ذیل تحریم‌ها پوشش داده می‌شد و حالا مدیریت اقتصادی جلو می‌آید و همه عملکرد اقتصادی دولت را قضاوت می‌کنند و به نوعی عملکرد اقتصادی دولت زیر ذره‌بین می‌رود.
خرید و راه اندازی ۲ کارخانه ۲۴۰ تنی تولید آسفالت در شرق و غرب پایتخت، همچنان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار دارد.
جمالی نژاد گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و روستایی، مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان در قبال اقدامات آنان به نمایندگی از مردم را نیز برعهده دارند.
انتقال توده گرد و غبار از مرزهای غربی به ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ