سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
تزاچی هانگبی مشاور امنیت داخلی اسرائیلگفت هیچ پرواز مستقیمی از اسرائیل به عربستان سعودی در حج امسال انجام نخواهد شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا قصد دارد به پرواز پهپادها بر فراز دریای سیاه ادامه دهد اما این پهپادها با اقدامات پدافندی روسیه مواجه خواهد شد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
وزارت امور خارجه چین در واکنش به خبر پرواز بالن جاسوسی چین بر فراز بخش هایی از آمریکای شمالی، از این موضوع اظهار بی اطلاعی و اعلام کرد که در این باره تحقیق می کند.
فورلی که ۲۷ سال سابقه اجرای مراسم تشییع دارد، می‌گوید کارش به او یادآوری می‌کند هر روز ممکن است روز آخر عمرش باشد: «هیچ کاری را به تعویق نیندازید؛ چه یاد گرفتن پرواز با هواپیما باشد چه نواختن ساکسیفون. همین الان انجامش بدهید، ممکن است فردایی در کار نباشد.»
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در مسیرهای هوایی نداریم و هواپیماها می‌توانند در مسیرهای تعیین شده تردد کنند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره کاهش پروازها گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ کاهش پروازی نداشتیم.
مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: از ابتدای امروز هیچ پروازی با تاخیر بابت شرایط جوی و بدی آب و هوا مواجه نشده و اگر تاخیری هم ایجاد شده باشد از نوع تاخیر عملیاتی بوده است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: کنسلی یا تاخیری در پروازهای فرودگاه مهرآباد تا کنون اعلام نشده است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: کنسلی یا تاخیری در پروازهای فرودگاه مهر آباد تا کنون اعلام نشده است.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اولویت اول ما برای مراقبت‌های مرزی، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی است و دستوراتی را برای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مسافران پرواز‌های ورودی به کشور، بخصوص مسافران هوایی کشور‌هایی که آمار شیوع کرونا در آن‌ها بالا رفته است و پرواز مستقیم به ایران دارند، صادر کرده ایم.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
سنگال در شبی که چشم به تساوی مقابل هلند دوخته بود با اشتباه دروازه‌بان خود هیچ امتیازی کسب نکرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
این رویداد هوایی خسارت جانی نداشت و همه مسافران بدون هیچ گونه صدمه‌ای از هواپیما پیاده شدند و در سلامت کامل هستند.
چهل و یکمن گل سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران یکی گلی بود که احتمالا هیچ گاه از یاد این بازیکن و علاقمندان به فوتبال نمی‌رود.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ