من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۶۲ که دانشگاه‌ها پس از چهارسال تعطیلی گشوده شد، جانبداری از دکتر مصدق در سر کلاس‌های درس همچنان تابو به شمار می‌رفت تا اینکه نشریاتی مانند «راه مجاهد» به مدیریت لطف‌الله میثمی، به تدریج راه بزرگداشت مصدق را در حواشی مطبوعات رسمی دوباره گشودند و نام دکتر مصدق را از حوزۀ ممنوعات خارج کردند.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز به ماجرای هتاکی به یک بانوی محجبه در نارنجستان قوام شیراز اشاره و بیان کرد: این کتک خوردن برای ما خیلی سخت بود. از آنجا که جلوی بچه، مادر را زدند، لذا هر تحلیلی باید در این باره کنار گذاسته شود، در این ماجرا، دست روی زن بلند کردن در مقابل چشم فرزندش، بسیار رنج‌آور بود.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
لطف‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به درپیش بودن سالروز وفات بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کرد که انقلاب و تأسیس نظام اسلامی، نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام بود و برای ادامه دادن راه ایشان باید این ایمان و باور را تقویت کرد.
لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: منظور دشمن از تحول برای ما این است که دست از دین خود برداریم که این کار را نخواهیم کرد بلکه ما می‌گوییم تحول یعنی دین خود را بهتر پیاده می‌کنیم و آنجایی که در کار کشور نقصی وجود دارد تلاش می‌کنیم تا جبران شود.
لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از راه‌اندازی سامانه «مردم‌رسی» برای مقابله با بی‌حجابی در این شهر خبر داد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام علت جنجال‌آفرینی بیش از حد مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران را موفقیت‌های این نظام دانست و گفت: دشمنان آنقدر از نظر رسانه‌ای شلوغ می‌کنند تا یادمان برود که جهاتی بزرگ از موفقیت رقم زده شده و نگرانی آن‌ها این است که این مهم جا بیفتد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با مشکلاتی مواجه هستیم، اما انتقادات و صحبت‌های مطرح شده درباره فدراسیون عادلانه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ