امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا در ادامه سیاست‌های خود برای ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه قصد دارد به بهانه نظارت بر کشتیرانی در آب‌های خلیج فارس ناوهای نظامی بیشتری به منطقه اعزام کند.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
برادر صدیقه در مورد جزئیات پرونده این‌طور می‌گوید: خواهرم از ساعت یک الی دو ظهر گم شد و فردای همان روز جنازه‌اش را پیدا کردیم. گویا یک آقایی در اطراف جنازه چوب جمع می‌کرده که جنازه خواهرم را دیده، همان موقع با آگاهی منطقه تماس گرفته.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
فارس نوشت: به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود با رعایت کرامت به دفتر حرم هدایت کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، مسئولان دو واحد آموزشی فرزانگان و شهدای والفجر در نی‌ریز که دیوار به دیوار هم است، گزارشی از استشمام بوی نامطبوع را اعلام کردند.
فارس نوشت: کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در این خصوص پررنگ‌تر می‌‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی که متخصصانی مانند جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت بر آن تاکید دارند.
مصاف دو تیم پارس جنوبی جم و خلیج فارس ماههشهر که هر دو تیم در جدول رده‌بندی به امتیازات این مسابقه احتیاج مبرم داشتند، با تساوی بدون گل تمام شد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.
انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس دو هفته بعد برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مدیرعامل پتروشیمی شیراز و دو تن از معاونین این مجموعه شب گذشته ۲۴ ابان ماه بازداشت شدند.
خبرگزاری فارس نوشت: جمعه ۲۲ مهرماه دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به یک خودروی پراید با پلاک غیربومی مشکوک شدند و آن را مورد بررسی قرار دادند که یکی از سرنشینان خودرو ناگهان به سمت نیرو‌های بسیجی تیراندازی میکند و متواری می‌شود.
فارس نوشت: نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه میزبان لغو شد.
صبح امروز خبری مبنی بر قتل دو خانم ۱۵ و ۱۶ ساله در شهرستان فاریاب به گوش رسید که به گفته مسئولان محلی هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد.
دو تیم خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.
رقابتهای بدمینتون جام خلیج فارس با برگزاری دیدارهایی در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری شد.
رقابتهای بدمینتون جام خلیج فارس با برگزاری دیدارهایی در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری شد.
شگرد نخ نمای نشریات زنجیره‌ای برای تفکیک میان آمریکا و اسرائیل یا میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا در حالی است که اولاً دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در حوزه دشمنی با ایران و نقض تعهدات، اشتراک نظر داشته‌اند، به نحوی که بسیاری از تحریم‌های مهم پسابرجامی، یا در دولت دموکرات‌ها اعمال شد و یا با همراهی قاطع دموکرات‌ها در کنگره، به تصویب رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ