قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات پیروزی همه است، گفت: رویکردمان در انتخابات، مشارکت بالا، تحمل اجتماعی، احترام به دیگران و شنیدن نظرات و نقد یکدیگر است.
شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی که او را بانوی اول ایران می‌نامد انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در زمینه اهدای اسپرم و تخمک که یکی از راه‌های درمان ناباروری است، نظرات و فتاوی متفاوتی وجود دارد، گفت: موضوع اهدای اسپرم به صورت دستورالعمل ابلاغ شده‌ای که همه مراکز درمانی بر آن صحه بگذارند، رخ نمی‌دهد بلکه بر اساس فتاوی مختلف انجام می‌شود.
حسین طائب به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره جنگ ترکیبی و امنیتی دشمن و تاثیرات مهم اینترنت در راستای تحقق اهداف این جنگ پرداخت.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با رادیو ملی آمریکا، گفت: ما یک حکومت مستقل، مشروع و قانونی داریم و مردم ما می‌توانند آزادانه نظرات خود را بیان کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با رادیو ملی آمریکا، گفت: . ما یک حکومت مستقل، مشروع و قانونی داریم و مردم ما می‌توانند آزادانه نظرات خود را بیان کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
جمعی از نخبگان در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره اتفاقات اخیر در کشور بیان کردند.
اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار صد و دومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و موافقان و مخالفان آن درباره این لایحه نظرات خود را بیان کردند.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.
عبدالله گنجی و غلامحسین کرباسچی در شبکه خبر تلویزیون در مورد فوت مهسا امینی مناظره کردند که در این برنامه محمد صادق کوشکی، استاد دانشگاه هم به صورت تلفنی نظرات خود را بیان کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تاکید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کنیم و با اتحادیه اروپا در ارتباط هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ