سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آن‌ها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم، صلاحیت‌ افراد را بررسی می‌کنیم و باید دلایل ردصلاحیت‌ها به صورت محرمانه به افراد اعلام شود.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
گل کودی خاکپو، هافبک هلندی لیورپول در بازی با استون ویلا مردود اعلام شد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
در آستانه دیدار منچستریونایتد و تاتنهام یک روزنامه انگلیسی با ادعایی درباره علت استخدام نشدن مربی هلندی یونایتد توسط تاتنهام به تنش بین دو تیم دامن زد.
نماینده ادوار مجلس در برنامه حضور گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
مهاجم تیم استقلال پیشنهاد صنعت نفت آبادان در بازار زمستانی را رد کرد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
باهنر: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد، چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند، درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، همچنان اهداف بزرگی برای کسب موفقیت در این باشگاه در سر دارد و به همین دلیل در لندن مانده است.
قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک فاش کرد که پیشنهاد بازی در فیلم جدید ستاره سرشناس هالیوود را داشته اما آن را رد کرده است.
صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به دلیل صدور حکم پرونده استفاده غیرقانونی از یک مدیر بازنشسته و مسائل دیگر تایید نشد.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار‌ها انجام می‌دهیم، قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می‌شود؛ البته بانک مرکزی از ظرفیت قوانین موجود استفاده می‌کند و به‌ زودی اختیارات ویژه‌ای هم برای بانک مرکزی اضافه می‌شود و می‌تواند به تعادل در بازار کمک زیادی کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ