جوئلیتون دو هفته دیگر باید در دادگاه شهر نیوکاسل حضور یافته و از خود دفاع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتطامی گیلان افزود: متاسفانه راننده این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه‌های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه های آزادگان، امام علی(ع) و شهید یاسینی در سال گذشته بیشترین تصادفات رانندگی را به خود اختصاص دادند.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
سرهنگ شیرانی گفت: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
مدافع و کاپیتان تیم فوتبال پیکان به علت سانحه رانندگی راهی بیمارستان شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
اعضای بدن کشتی گیر ۱۷ ساله تنکابنی، که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
پلیس در اطلاعیه‌ای علت فوت پریسا بهمنی را تصادف رانندگی در اتوبان چمران اعلام کرد.
سردار هادیانفر گفت: از تاریخ ١٣ الی ٢٠ مهر مالکان یا نمایندگان وسایل نقلیه توقیفی که به علت شکایت دارای خلافی بیش از ١٠ میلیون ریال و تا سقف ١٠٠ میلیون ریال هستند، می‌توانند به پلیس +١٠ مراجعه کنند.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ