رضا عنایتی به علت خط زدن نام مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند از لیست تیم امید برای مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
سیدبندی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور 3+1 نماینده ایران اعلام شد.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر سومین سال حضور در سپاهان را آغاز کرد.
اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.
در روزی که بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فهرست تیم ملی حضور ندارند، سپاهان با 5 نماینده بار دیگر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور شیخ دیاباته و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برگزار شد.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
حضور دو جیمی‌جامپ در زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان از اتفاقات عجیب این مسابقه در پایان وقت‌های عادی بود.
مصدومیت مانوئل فرناندز و همینطور حضور سیاوش یزدانی دو ابهامی هستند که مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی به آن فکر کرده‌اند.
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور 6 تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی برگزار خواهد شد.
دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس درجام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌ جهان برای دیدار جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس صادر شد.
مهدی شریفی پس از چند روز حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بار دیگر به اردوی دریای بابل بازگشت.
پرسپولیس به دنبال جذب دو ستاره مطرح سپاهان است و این تیم تکلیف این دو بازیکن را مشخص کرده است.
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، دیدار پرسپولیس و سپاهان بدون حضور تماشاکر برگزار خواهد شد.
حضور تومان محمد قربانی و عیسی مرادی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل هوادار قابل تصور نبود.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ