برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه متفاوت واگذار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییراتی در مالکیت و نام استقلال ملاثانی به وجود آمده است‌.
اگر عارف غلامی به مسابقه با پرسپولیس نرسید، شاهد حضور محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استقلال خواهیم بود.
عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
تبریز - معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این برهه زمانی صلاح نیست در خصوص تغییر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
آنطور که خبرگزاری ایرنا مدعی شده، باشگاه پرسپولیس نیز به سرنوشت استقلال در جام باشگاه‌های آسیا دچار شده است.
گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال، موضوعی است که شاید برای قرمزها دردسرساز شود.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.
این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.
در صورتی که پرسپولیس و استقلال در دو سال بعد از واگذاری، رتبه‌ای پایین‌تر از چهارم داشته باشند، دولت امکان بازگرداندن مالکیت آنها را خواهد داشت.
واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که مالکیت دو باشگاه سرخابی به وزارتخانه‌های متفاوت انتقال خواهد یافت.
فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.
استقلال در حالی با تک گل محمد محبی تیم هوادار را شکست داد که در این بازی و بر اساس داده های سایت آنالیز کمتر از حریف صاحب توپ و میدان بود و پاس داد.
استقلال در بهترین نمایش خود در لیگ بیست و دوم، توانست با یک بازی تماشایی و دیدنی، از سد نساجی عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ