گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه جدید سازمان خصوصی‌سازی دوری از حواشی مربوط به رشته پرجاذبه و پرهوادار فوتبال است.
وزارت ورزش به حواشی انتقال بیرانوند به استقلال واکنش نشان داد.
افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: بنا به تقاضای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجامع عمومی پرسپولیس و استقلال به بعد از ۱۰ خرداد ماه موکول می‌شود.
تبریز - معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این برهه زمانی صلاح نیست در خصوص تغییر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
بر اساس اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، هیات‌مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ترمیم خواهد شد.
وزیر ورزش گفت: دو باشگاه پرسیولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار هستند و وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلات شان مرتفع شود.
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در یادداشتی اختصاصی به موضوع اختلاف بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی پرداخته است.
یک کارشناس ورزشی ادعای وزارت ورزش مبنی بر داشتن اختیار کامل در معرفی و انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاههای استقلال و پرسپولیس را رد کرد.
مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.
این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.
جنجالی‌ترین‌ تصمیم فوتبال ایران در جایی به جز وزارت ورزش گرفته شده است؛ سازمانی به نام وزارت اقتصاد و دارایی.
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ