فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اولین بار در جهان، یک مرد فلج اندام در ایالات متحده پس از اینکه جراحان با موفقیت ریزتراشه‌هایی را در مغز او کاشتند، لمس و حرکت را دوباره به دست آورد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارت خارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان پس از دیدار، در حیاط وزارتخارجه پاکستان، نهال دوستی کاشتند.
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا و یوونتوس رسما از بازنشستگی‌اش خبر داد و در 45 سالگی با فوتبال خداحافظی کرد.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، تنها چند روز بعد از آنکه به هواداران تیم جدیدش وردربرمن قول داد هر هفته برای این تیم بازی خواهد کرد مصدوم شد.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
«عبدالله مستوفی» انگیزه ساخت این خیابان را تصمیم پهلوی اول برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند. بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه» نوشته عبدالله مستوفی، در زمان پهلوی اول در این خیابان به فاصله هر ۲ متر، یک چنار و بین هر ۲ چنار یک بوته گل سرخ کاشتند؛ بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد. البته برخی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند.
دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
سرمربی حریف فردای پورتو گفت که علاقه دارد چند بازیکن برابر تیمش بازی نکنند که مهدی طارمی یکی از این نفرات است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
یک بار دیگر یاران بوشهری استقلال برای این تیم گل کاشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ سه اصله نهال کاشتند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه اصله نهال کاشتند.
به‌مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر دوشنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۱) در محوطه‌ی دفتر رهبری نهال کاشتند.
شاگردان سید مجتبی حسینی موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل نود ارومیه شدند.
امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی (ع) شخصیت برجسته تمام تاریخ است و ای کاش هر چند سال یک شخصیتی مانند علی (ع) آفریده می‌شد تا به تحقق عدالت جهای امید داشت.
دو بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما در شب پیروزی مقابل بورلا موفق به گلزنی شدند.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
فاطمی ضمن بیان اینکه زمین داروی ما زمین خشکی شده و تا هنگامی که از دارو اشباع شود، زمان می‌برد، گفت: «متاسفانه در همین زمان هم دارو از هند وارد کردند اما کاش این کار در تیر یا مرداد ماه اتفاق می‌افتد. چرا اواخر مهر دارو را وارد کردید که تا به دست مردم برسد چند ماه زمان می‌برد؟»
«آقای احمدی نژاد الان مشغول درو کردن همان خس و خاشاکی هستند که سال ۸۸ کاشتند. واقعیت این است که آنچه امروز ما شاهدش هستیم، آورده ایشان به عرصه سیاسی و به طور کل ایران بود. اصلا یه بخشی از نارضایتی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد شد، ناشی از اظهار نظر‌های شخص ایشان بود»
«آقای احمدی نژاد الان مشغول درو کردن همان خس و خاشاکی هستند که سال ۸۸ کاشتند. واقعیت این است که آنچه امروز ما شاهدش هستیم، آورده ایشان به عرصه سیاسی و به طور کل ایران بود. اصلا یه بخشی از نارضایتی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد شد، ناشی از اظهار نظر‌های شخص ایشان بود»
آ. ا. ک آتن با نمایش تاثیرگذاری و گل‌سازی دو ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل جیانینا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ