عضو کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز حل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال در یک استوری اینستاگرامی نسبت به اظهارات کاظم اولیایی واکنش نشان داد.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌‌ای گفت که تصور می‌شود کمتر از 50 درصد باشگاه‌های لیگ برتر مجوز حرفه‌ای بگیرند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی صرفنظر از هر نتیجه ای فصل بعد در تیم می ماند.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
مدیرعامل اسبق استقلال می‌گوید مجمع باشگاه استقلال مقصر اصلی اتفاقات رخ داده است.
اراک- آیین مصالحه و گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، با حضور و وساطت رئیس دستگاه قضا در استان مرکزی برگزار شد.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۲۷ نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران و اخذ رضایت اولیای دم طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به زندگی بازگشتند.
وکیل اولیای دم پرونده قتل وکیل دادگستری در شاهرود با تشریح آخرین وضعیت این پرونده از رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور خواست تا با ورود خود به پرونده مانع پایمال شدن خون مقتول شوند.
با پیگیری و تلاش بی وقفه مسئولین و مددکاران زندان رجایی شهر ۳ نفر از قدیمی ترین مددجویان محکوم به قصاص پس از ۲۴، ۲۲ و ۲۱ سال حبس از زندان آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آزادی ۲۷ نفر از محکومان به قصاص در پی اخذ رضایت از اولیای دم، از ورود دستگاه قضائی به‌منظور جلوگیری از قاچاق ارز و سکه از کشور خبر داد.
رشت- دادستان مرکز گیلان گفت: با رضایت اولیای دم قاتل از اجرای حکم قصاص در رشت نجات یافت.
کاظم اولیایی می‌گوید تنها یک مرجع برای صدور مجوز حرفه‌ای وجود دارد.
گذشت اولیای دم ؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت
کاظم اولیایی معتقد است مدیرانی که با هزینه‌های پایین‌، در اداره باشگاه‌ها موفق بوده‌اند و شناخت اهلیت لازم را هم دارند، برای مدیریت باشگاهی مثل استقلال مناسب‌تر هستند.
بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
شرایط پرداخت کامل دیه به اولیای دم چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ