کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
وزارت خارجه فلسطین امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درباره جنایت وحشیانه نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی با شلیک بیش از ۴۰ گلوله شد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۰۰:۰۰ فردا، کلیه کشتی‌هایی که در دریای سیاه به سمت بنادر اوکراین حرکت کنند، به‌عنوان حامل‌های بالقوه محموله های نظامی تلقی می‌شوند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالروز ربایش چهار دیپلمات کشورمان در لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این حادثه داری ابعاد مختلف حقوقی، سیاسی و انسانی است و در بیش از چهار دهه‌ی گذشته همواره مورد اهتمام و پیگیری دستگاه سیاست خارجی بوده است.
وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.
وزارت امور خارجه به مناسبت روز نکبت در بیانیه‌ای بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل مربوط به حوادث مدارس را تبیین کرد.
بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است. این عامل که در بازار و به‌ویژه در سکو‌های خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیط‌ها موجب پراکندن بوی نامطبوعی می‌شود و معمولاً برای شوخی و تفریح‌های ناسالم و نامتعارف مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد : دستگاه دیپلماسی کشور، از ابتدای بحران در سودان، هماهنگی لازم را برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند به طریق مقتضی انجام داده است.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس ۱۴۰۲ بیانیه ای صادر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ پیشنهادی به محمد دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود نداشته است.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
در بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش آموزان آمده است: اگر چه از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت در حال پیگیری است و تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی همه مسوولان است و برای ایجاد آرامش و تامین آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
بیانیه عجیب وزارت ورزش درباره وضعیت حمید سجادی
وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
در این بیانیه آمده است: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.
وزارت ورزش و جوانان به اقدام توهين آميز يكى از ملى پوشان سابق واليبال در فضاى مجازى واكنش نشان داد.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ