وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر چمن‌های ورزشی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان توضیحاتی ارائه کرد.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اقدامات لازم برای تجهیز محیط بانان به بیسیم دیجیتال انجام شده است.
صحبت‌های پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت را در خصوص اقدامات این وزارت خانه در خصوص جلوگیری از سقط جنین در کشور را مشاهده می‌کنید.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
سمنان- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه اقدامات لازم پیرامون ایمن نگه داشتن استان درحال انجام است،گفت: بالغ بر سه هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان فراهم شود و معاونت اجرایی مجلس اقدامات لازم را در این باره انجام شود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
علائم کم آبی را در کودک نوپا بشناسید تا بتوانید برای پیشگیری از آن اقدامات لازم را انجام دهید.
قرار است فدراسیون والیبال اقدامات لازم جهت کمک به محمد عشق دوست را انجام دهد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خرید زمین برای جانمایی آرامستان جدید در حال انجام است و پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است و پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذر ماه در حال انجام است.
بخشی از یکی از ساختمان‌های مجموعه ندامتگاه اوین دچار حریق شد و در حال حاضر اقدامات لازم جهت اطفاء حریق در حال انجام است.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.
مجلس از توضیحات وزیر ورزش قانع نشد
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب «طوباس» واقع در کرانه باختری ۵ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ