به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب «طوباس» واقع در کرانه باختری ۵ فلسطینی به شدت زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان اهل قدس را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
یورش صهیونیست‌ها به نابلس و الخلیل/ عملیات تیراندازی در شرق طوباس
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست به یک مدرسه در غرب رام‌الله یورش بردند و با تهدید اسلحه مانع از خروج دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه شدند.
اشغالگران اسرائیلی از ساعتی قبل به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند.
نظامیان صهیونیست پس از محاصره شهرک نعلین در غرب رام‌الله که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید و ضمن درگیری شدید با جوانان فلسطینی، خانه شهید معتز الخواجا را منفجر کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
روابط عمومی وزارت خارجه عربستان سعودی سه‌شنبه شب یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که مسئولان زندان «النقب» با یورش به بخش های مختلف این زندان، به صورت تحریک آمیزی اقدام به بازرسی از اتاق های اسیران فلسطینی کردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۹ فلسطینی شهید و ۹۷ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، ۶ فلسطینی شهید و ۷۱ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
منابع محلی در نابلس صبح امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس خبر دادند که در نتیجه آن تاکنون دستکم 20 فلسطینی زخمی شده اند.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ