هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
جمعی از زائران ایرانی مقیم خارج از کشور که برای حج امسال به عربستان آمده اند، با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و مشکلات خود برای حضور دراین کشور را بیان کردند.
روایت نماینده دماوند از حضور وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون صنایع
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
اهواز- هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت، میز خدمت وزارت آموزش و پرورش با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در استان را راستای پاسخگویی به مشکلات این قشر برگزار می‌شود.
اهواز- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا در شهرستان اهواز خبر داد.
با اعلام روزنامه الریاضیة، تیم فوتبال الفیحاء نیز مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان را دریافت کرد.
نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای حصور در انتخابات این رشته به ایران آمده است.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی 24 اسفندماه برگزار خواهد شد که احتمالا نماینده فدراسیون جهانی در این انتخابات حضور خواهد داشت.
تنها نماینده کشتی آزاد ایران در حالی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود که هفت ملی‌پوش باتجربه و عنوان‌دار را در ترکیب خود دارد.
تنها نماینده کشتی آزاد ایران در حالی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان می‌رود که هفت ملی‌پوش باتجربه و عنوان‌دار را در ترکیب خود دارد.
باشگاه سپاهان جزئیات دیدار دوستانه بین‌المللی برابر زنیت را اعلام کرده است.
مرحله نخست رقابت‌های ۲۰۲۳ جام جهانی یخ‌نوردی در حالی از روز شنبه آغاز می‌شود که سه نماینده از ایران هم در بخش مردان و بانوان این مسابقات حضور دارند.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: دادگاه ذی صلاح در حال رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی است؛ از نماینده سفارت اوکراین برای حضور در جلسات دادگاه دعوت شده است.
چهار داور s۱ به همراه یک مدرس از ایران از سوی اتحادیه جهانی کشتی به سمینار داوران المپیکی جهان دعوت شدند.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
اجلاس فدراسیون کوهنوردی آسیا با حضور دو نماینده از ایران آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
اجلاس فدراسیون کوهنوردی آسیا با حضور دو نماینده از ایران آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
با منتفی شدن حضور بازیکنان ذخیره ایران در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا، نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها خواهد بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ