وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین با اشاره به سفر آخر هفته معاون رئیس تایوان به آمریکا، نسبت به «اقدامات قاطع و جدی» متعهد شد.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
شرکت‌ها و سازمان هایی در عربستان، اخیرا اقدام به فروش ستاره و نامگذاری آن به نام مشتری کرده‌اند که این امر، واکنش شورای علمای ارشد سعودی را به دنبال داشته است.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
سخنگوی کاخ کرملین به انتقاد از تصمیم کنار گذاشته شدن ورزشکاران روسیه و بلاروس از رقابت های المپیک پرداخت.
جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر، در پی درگیری امروز بازیکنان تیمش با علی عبدی، مدافع تونس، از بازیکن حریف عذرخواهی کرد.
واکنش شدید استقلال؛ ننگ بر سازمان لیگ!
سعیدی، نماینده چابهار گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند، تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
ارومیه - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع زلزله در کشورهای ترکیه و سوریه، نیروهای واکنش سریع هلال احمر از این استان برای امدادرسانی به این کشورها اعزام شدند.
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به زلزله شدید امروز در ترکیه و سوریه به ابراز تأسف بسنده کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه در نخستین واکنش به وقوع زلزله شدید در مناطق جنوبی این کشور ضمن تأکید بر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ابراز امیدواری کرد که شمار جان‌باختگان این حادثه مهیب کم باشد.
واکنش سرمربی پورتو به افت شدید طارمی
تکرار هتاکی به قرآن در اروپا، واکنش شدید اللحن الازهر مصر را به دنبال داشت.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
ناصر کنعانی در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بی گناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
واکنش پولادگر به حملات شدید دبیر
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایات خود علیه ملت ما ادامه می دهند و مرتکب حماقت جدیدی در نابلس در کرانه باختری شده اند.
مگر دایى، عابدزاده، مهدوى کیا، کریم باقرى یا خداداد و على کریمى در موضوعات فنى و مدیریتى فوتبال مداخله مى کردند در حالى که بهترین و محبوب‌ترین‌ها بودند؟... مگر تیم ملى ملک شخصى ماست که به خاطر منافعمان با آبروى کشور بازى کنیم؟
در جریان این مسابقه بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و در جریان مسابقه تعویض شدند در اقدامی عجیب ورزشگاه را ترک کردند.
بازار سهام در روزهای اخیر وارد فاز منفی شده است و حالا پرسش بسیاری از سهامداران این است که این افت به‌معنای شروع روند نزولی بازار است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ