دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
زمانی می‌گوید: «ویژگی منحصربه‌فرد چنار این است که به دلایل مختلفی مثل قطع شدن تنه اصلی، شاخه‌هایی از آن جوانه می‌زند که در نهایت منجر به روییدن تنه‌های جدید می‌شود. در تهران علاوه بر ۱۳ چنار محله اوین، چنار‌های دیگری هم وجود دارد که تنه‌های فراوان دارند. به این چنار‌ها «چهل چنار» می‌گویند. اصطلاحی که به تنه‌های فراوان این درخت اشاره دارد. چنار هفت شاخه سوهانک نیز از این دست چنارهاست.»
اهر- معاون دادستانی کل کشور از ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر خبر داد.
معاون دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور آمادگی دارد با برگزاری نشست میان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط نسبت به رفع تعارضات موجود در حوزه معاون اقدام کند.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
ورود دادستانی کل کشور به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خوی
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون دادستان تهران از بارگذاری تعرفه‌های قانونی به‌جای نرخ‌های غیرقانونی بلیط‌های پروازی در دو شرکت هواپیمایی خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شکایتی از سوی پلیس و مراجع ذیربط شده است همچنین دادستانی نیز به این موضوع ورود جدی داشته است.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه این بازار سنگ در حریم شهر تهران واقع شده است و در مجاورت بوستان ۴۳ هکتاری آزادشهر واقع شده، افزود: ما جلوی ساخت و ساز این بازار سنگ را که در حریم شهر تهران است گرفتیم و حتی با دادستانی اسلامشهر نیز جلسه گذاشتیم، اما با توجه به مجوزاتی که از شهرداری اسلامشهر گرفتند دادستانی ورود جدی نکرده است.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
عضو شورای شهر تهران گفت: دادستانی کل کشور به عنوان حافظ حقوق مردم باید از نظر حقوق شهروندی وارد موضوع آلودگی هوا شود و مردم باید علت هوای آلوده را بدانند.
پرونده حمید صفت به خان آخر رسیده و به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد، اما پس از بررسی‌ها، مشخص شد که نقصی در پرونده وجود دارد؛ مجازاتی برای قتل شبه عمد در نظر گرفته نشده بود.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.
بیستم اردیبهشت بود که سخنگوی قوه قضاییه از ورود دستگاه قضا به اظهارات فائزه هاشمی خبر داد و گفت: این شخص توسط دادستان تهران تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ