یک روز مانده به انتخابات پارلمانی اسرائیل بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی با حمله به نتانیاهو، وی را یک دروغگوی حقیر خوانده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرآیند پیچیده شیمیایی ساخت ریمل کاربران یوتیوب را شوکه کرده است قدمت این مخلوط به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، اما تعداد کمی از آنان می‌دانند چگونه ساخته می‌شود.
مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز ۲۲ میلیون نفر عبور کرد.
کاربران نسخه IOS همراه بانک تجارت به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) این سرویس استفاده کند.
به خواب رفتن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱۶ میلون نفر رسید.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
یکی از سرویس‌هایی که از مرز خود عبور کرده، تلگرام است. تلگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسانی ساده در نظر گرفته شده بود، اما ویژگی‌های اضافی دارد که هدف از آنها، تشویق به اتصال است. یکی از این ویژگی‌ها، "افراد نزدیک" (People Nearby) است که مبتنی بر مکان کاربر است. در حالی که این ویژگی، تا حدودی بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما می‌تواند به طور بالقوه برای حریم خصوصی شما مشکل ساز شود. بنابراین، باید به منظور حفظ ایمنی خود، محتاط باشید و این ویژگی را در اسرع وقت غیرفعال کنید.
توییتر اکنون کاربران را ملزم می‌کند برای مشاهده توییت‌ها، در این پلتفرم شبکه اجتماعی، حساب کاربری داشته باشند.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
۵ کاربر تیک تاک در ایالت مونتانا آمریکا که در این پلتفرم محتوا تولید می کنند،  با ثبت شکایتی در دادگاه فدرال خواستار مسدودسازی حکم ممنوعیت اپ مذکور شده اند.
تاکید بر مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی و لزوم مبارزه مسلحانه با دشمن صهیونیستی از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان به آنها پرداخته‌اند.
چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
هشدار نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت از سوی دشمن صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و متمایز بودن روز قدس امسال از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی به شهادت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها طی ماه مارس به دست اشغالگران صهیونیست در سایه سکوت جهانی اشاره کردند.
کاربران عرب زبان در توئیتر در خصوص موضوعات مهم فلسطین از جمله روز زمین و نابودی رژیم صهیونیستی از درون پست‌هایی را منتشر کردند.
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک که به گفته مسوولانش، با هدف پوشش حداکثری مردم جهان از اینترنت ایجاد شده، به تازگی نگرانی جدیدی را برای کاربرانش ایجاد کرده است و آن افزایش هزینه اشتراک ماهانه است.
افراد زیادی وجود دارند که در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را احمق نشان دهند، اما [هوش مصنوعی]خوب است و هیچ تهدیدی در مورد آن وجود ندارد.
بدافزاری جدید با نام RisePro از طریق سایت های کِرَکِ جعلی در حال انتشار است که هدفش جاسوسی، سرقت اطلاعات کارت‌های اعتباری، رمزعبور و کیف‌های ارز دیجیتال است.
در جریان اتفاقات اخیر، کاربران انقلابی و اصولگرا در توییتر نسبتا با سکوت از کنار پیام‌های او گذشته‌اند و این کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند که با شدت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، علیه خاتمی موضع‌گیری کرده‌اند. امری که بیانگر تغییراتی در فضای توییتر در طول اعتراضات و پس از آن است.
هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به شوخی حدس می زنند که گرت بیل بعد از اعلام بازنشستگی به مسابقات گلف (LIV تور) خواهد پیوست.
ماستودون که سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، یک نرم‌افزار کد باز برای یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که قابلیت‌های متعدد مشابه توییتر دارد. این پلتفرم، تبلیغات نمایش نمی‌دهد و محدودیت ۵۰۰ کاراکتری و ایموجی‌های سفارشی دارد. ماستودون بیش از یک میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.
یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.
متا به زودی قابلیتی بسیار کاربردی را به واتساپ اضافه خواهد کرد. طبق گزارش ردیاب واتساپ WABetaInfo، کاربران نسخه اندروید این اپلیکیش به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین مخفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ