کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
با پیروزی جناح هوادار نتانیاهو در انتخابات نوامبر ۲۰۲۲ به نظر می‌رسید بحران سیاسی ۴ ساله اخیر در سرزمین‌های اشغالی حل و فصل شده، اما برنامه کابینه جدید خود به بحرانی جدید مبدل شده است.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
مرور عملکرد نتانیاهو دربیش از ۱۲ سال زمامداری قدرت در رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در دوره جدید حکمرانی وی قرار است فلسطینیان بیشتری قربانی سیاست های وی بشوند.
منابع فلسطینی از تداوم یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و همچنین قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس و مقابله پدافند هوایی مقاومت در غزه با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که به زودی قانون مجازات اعدام عاملان عملیات علیه شهرک نشینان را ارائه خواهد کرد.
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
منابع فلسطینی با انتشار گزارش هایی از تداوم یورش های نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری طی بامداد و صبح امروز یکشنبه خبر دادند.
با پیروزی جناح هوادار نتانیاهو در انتخابات نوامبر ۲۰۲۲ به نظر می‌رسید بحران سیاسی ۴ ساله اخیر در سرزمین‌های اشغالی حل و فصل شده، اما برنامه کابینه جدید خود به بحرانی جدید مبدل شده است.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان درگیری ها در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی زخمی شد.
یک وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که سیاست این رژیم علیه ایران، چشم انداز صلح بین کشورهای عربی و تل آویو را گسترش می‌دهد.
یک نویسنده صهیونیست به ناکامی، شکست و بی نتیجه بودن روند سازش رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
روزنامه یدیعوت آحارنوت اذعان کرد که جام جهانی قطر نشان داد توافقات عادی سازی روابط با کشورهای عربی در کاستن نفرت مردم این کشورها نسبت به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است.
رسانه های صهیونیست از بیم و هراس در این رژیم به دلیل اقدام احتمالی ایران برای انتقام ترور شهید داوود جعفری خبر دادند.
رسانه های صهیونیست به موفقیت آمیز بودن عملیات اخیر در قدس اشغالی و غافلگیر شدن دستگاه های امنیتی این رژیم در پی این عملیات اعتراف کردند.
۴۰ اسیر فلسطینی بیش از بیست و پنج سال است که در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و بیشتر آنها به حبس ابد و یا ده ها سال زندان محکوم شده اند.
مناطق صهیونیست نشین بیت اللحم در کرانه باختری فلسطین در شامگاه چهارشنبه ساعاتی ناآرام را سپری کرد که در نتیجه این درگیری‌ها زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی تا کنون تائید شده است.
به دنبال سلسله عملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها در ماه آگوست گذشته ۲۸ صهیونیست زخمی شدند.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی ار ترس واکنش گروه های مقاومت فلسطینی اقدام به اعزام نیروها و واحدهای بیشتر به مرز غزه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ