چند روز قبل رئیس‌جمهور، نشستی با عنوان دیدار با دانشمندان یک درصد برتر جهان برگزار کرد. یکی از مدعوین در اظهاراتی عجیب و بی‌اساس، زبان برنامه نویسی پایتون را برای رئیس‌جمهور شبکه‌ای جهانی توصیف کرد که سرطان را پیش‌بینی می‌کند، آینده منطقه را ترسیم می‌کند و حتی رشد تورم را هم متوقف می‌کند! این سخنان باعث شد تا ویدیوی این نشست جدی، دستمایه سرگرمی مردم شده و تبدیل به یکی از پربازدیدترین‌های فضای مجازی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش همچنین به افزایش ۶۰۰۰ درصدی کاربران ایرانی سرویس VPN پروتون در سال گذشته میلادی اشاره شده است.
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه آمریکا هزاران سرویس کاربردی را برای ایرانیان تحریم کرده است، گفت: با ارائه سرویس‌های فنی تحریم‌های سرویس های پر کاربرد بی اثر می شود.
محمد جعفرپور رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت در یکی از پیام‌رسان‌های بومی گفت: در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه‌ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام نموده است.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
درج هایلایت بازی با سمپدوریا در صفحه رسمی میلان با موسیقی متن ایرانی با استقبال ویژه‌ای همراه شد.
باشگاه میلان در اقدامی دور از اننتظار کاربران ایرانی اینستاگرام را غافل‌گیر کرد.
اعتمادآنلاین نوشت: طبق اعلام برخی کاربران فضای مجازی، مدعی شدند، موشک ضدزره دهلاویه به دست نیروهای روسی رسیده است.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
یکی از کاربران فضای مجازی کالباسی را در قبرس شمالی خریداری کرده و بسته بندی جالب آن را به اشتراک گذاشته است.
در حال حاضر ۲. ۸۹ درصد از کاربران ایرانی با استفاده از وی‌پی‌ان به اینترنت بین‌الملل دسترسی دارند.
بیپ پیام‌رسانی ترک و محصول اپراتور ترکسل است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. بیپ زمانی مورد توجه قرار گرفت که دفتر ارتباطات اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با اجرای سیاست حفظ حریم خصوصی واتس‌اپ مخالفت و اعلام کرد که اردوغان واتس‌اپ را ترک کرده و یک حساب کاربری در تلگرام و بیپ باز کرده است.
یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.
تیلور در صفحه مجازی خود فیلمی از تمریناتش منتشر کرد و چنین نوشت: دو روز به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان باقی‌مانده است. من قبلا آن‌جا (مسابقات قهرمانی جهان) بوده‌ام و می‌دانم برای رسیدن دوباره به آن جایگاه، چه چیزی لازم است.»
همسر معاون رئیس جمهور گفت: شرکت حمیدرضا از ابتدای تأسیس، بازار کشورهای خارجی را مورد هدف قرار داده و هیچ فعالیتی در بازار ایران نداشته است. ماهیت اصلی وی پی ان برای حفظ حریم شخصی آنلاین افراد می‌باشد و کاربرد اصلی آن در دنیا بهره‌جویی به مثابه «فیلترشکن» نیست.
کاربران و رسانه های پرتغالی غیبت مهدی طارمی در دیدار برابر بروژ را یکی از عوامل اصلی شکست پورتو می دانند.
وزیر سابق ارتباطات دلیل پایین بودن سهم کاربران ایرانی از پهنای باند را «فیلترینگ» معرفی کرد.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
طبق آمار بتا، تعداد کاربران اینستاگرام از ۲۴ میلیون در سال ۹۶ به ۴۸ میلیون در سال ۱۴۰۰ رسیده که به نظر می‌رسد در این چند ماه که از سال ۱۴۰۱ می‌گذرد به تعداد این کاربر‌ها افزوده هم شده باشد. با این حال این آمار نشان می‌دهد این پلتفرم در کشورمان طی چهار سال رشد دو برابری داشته است. در حقیقت بیش از نیمی از جمعیت جامعه ایران در اینستاگرام عضو هستند.
در این ویدیو که اکنون میان کاربران دست به دست می‌شود، دو نفر در نقش بادیگارد، حافظت شخصی بدل ایرانی جانی دپ را در یک مکان عمومی برعهده دارند. این موضوع حالا منجر به بروز انتقاد‌ها و واکنش‌هایی نسبت به این اقدام بدل جانی دپ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ