در جریان اتفاقات اخیر، کاربران انقلابی و اصولگرا در توییتر نسبتا با سکوت از کنار پیام‌های او گذشته‌اند و این کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی بوده‌اند که با شدت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، علیه خاتمی موضع‌گیری کرده‌اند. امری که بیانگر تغییراتی در فضای توییتر در طول اعتراضات و پس از آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
جمهوری‌خواهان و همچنین کاربران فضای مجازی آمریکایی به تعظیم وزیر خزانه‌داری این کشور مقابل مقام چینی در پکن واکنش نشان دادند.
بنر جنجالی تبلیغ حجاب علاوه بر واکنش گسترده کاربران فضای مجازی با واکنش جالب طراحش «علی میری» نیز روبرو شده است. او نوشته بدون اجازه از این تصویر استفاده شده است
تصویری از بنر تبلیغ حجاب بین کاربران فضای مجازی با واکنش فراگیر روبرو شده است.
کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان و آمادگی محور مقاومت برای واکنش به تجاوزات تل‌آویو علیه این مکان مقدس از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
یکی از کاربران در واکنش به این مسئله نوشته: اینکه مشهد توریستی و مسافر پذیر هستش چی؟! خب کلی آدم اونجا مسافرت اومدن باید بدون غذا باشن تا ساعت ۵ عصر! عجب...
تیک‌تاک با اتهاماتی از قبیل جمع‌آوری اطلاعات کاربران روبه‌روست؛ این شرکت متهم است این اطلاعات را در اختیار دولت چین قرار می‌دهد و برخی از سازمان‌های اطلاعاتی نگران هستند که اطلاعات حساس با نصب این برنامه در دستگاه‌های دولتی افشا شود.
گوگل مشغول آزمایش هایی است تا دسترس به محتوای خبری را برای برخی کاربران کانادایی مسدود کند.  این تست در واکنش به لایحه اخبار آنلاین دولت این کشور انجام می شود.
کاربران آمریکایی در توییتر توجه ویژه‌ای به این ویدئو داشته و با دست به دست کردن آن نوشتند: «در حالی که مدارس آمریکا مشغول ترویج همجنس‌گرایی هستند، چین برای خلق قهرمان تلاش می‌کند.»
خبر رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
کاربران شبکه‌های اجتماعی به شکل و شمایل ستاره آرژانتینی واکنش نشان دادند.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیت خوشحالی مجری اینترنشنال از شکست تیم ایران واکنش نشان دادند و برخی نوشتند: خانم ثابت! تیم شما در گروه C است.
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
فیلمی از واکنش کاربران به دستگیری توماج صالحی؛ خواننده ای که لیدر اغتشاشات اخیر بود را مشاهده می‌کنید.
کاربران فضای مجازی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده و از اینکه آن‌ها واکنش مناسبی نسبت به فوت مهسا امینی نداشته‌اند، شاکی‌اند. حتی این روز‌ها کار به جایی رسیده که تعدادی از تیم ملی رو گرداند‌ه‌اند.
خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ