توییتر اکنون کاربران را ملزم می‌کند برای مشاهده توییت‌ها، در این پلتفرم شبکه اجتماعی، حساب کاربری داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است، زیرا کاربران بسیاری گزارش کرده اند که این اپلیکیشن، به طور کامل غیرقابل دسترس شده است.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
متا تصمیم دارد پس از اجرای قانون کانادا که غول‌های اینترنتی را ملزم به پرداخت حق انتشار به ناشران می کند، دسترسی به اخبار درفیس بوک و اینستاگرام را برای تمام کاربران این کشور پایان دهد.
گوگل با ویژگی مخفی در بخش تصاویر و مپس خود به موقعیت مکانی کاربر دسترسی می یابد.
به منظور تسهیل دسترسی کلیه کاربران و متقاضیان خدمات الکترونیکی هوشمند، امکان ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شد.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که دولت آمریکا به اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، «دسترسی کامل» دارد!
ایلان ماسک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که دولت ایالات متحده به ایمیل‌های خصوصی توییتر «دسترسی کامل» داشته است.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
در حالی که گوگل پیش از این ادعا کرده بود که در کنار مردم ایران است، در عمل در حال قطع دسترسی ایرانیان به فناوری‌ است و چندی است که نمایش نقشه را در سایتها برای کاربران ایرانی قطع کرده است.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان‌پذیر نیست بلکه باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.
در حال حاضر ۲. ۸۹ درصد از کاربران ایرانی با استفاده از وی‌پی‌ان به اینترنت بین‌الملل دسترسی دارند.
تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند.
دسترسی به سرویس نقشه‌ی گوگل برای کاربران داخل کشور مسدود شد.
وزارت دادگستری آمریکا و گوگل به توافقی درباره دسترسی به داده های کاربران در نتیجه ارائه حکم و مجوز دولتی دست یافته است.
در بیانیه روبیکا آمده است: روبیکا از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس‌های بین المللی متاسف است و ترجیح می‌دهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیت‌های بومی با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند.
از صبح امروز اگرچه همچنان بنابر اعلام خبرگزاری فارس دسترسی به پیام رسان واتساپ و شبکه اجتماعی اینستاگرام محدود شده، اما امکان دسترسی به اینترنت بین الملل برای کاربران مقدور شده است.
آذری جهرمی نوشت: ممکن است این پرسش مطرح شود که پهنای باند چه ارتباطی با فیلترینگ و یوتیوب دارد؟ وقتی یوتیوب، فیلتر می‌شود، کاربر از دسترسی به یک محتوای ارزشمند محروم می‌شود. وقتی این روند محدود می‌شود، تعداد ایرانیانی که از یوتیوب استفاده می‌کنند از یک زنجیره محروم می‌شوند.
کاربران سامانه «فارس من» از کندی سرعت اینترنت در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی گلایه دارند و می‌گویند در برخی روزها حتی یک عکس را نمی‌توان در این شبکه‌ها آپلود کرد.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.
برخی کاربران اینستاگرام در ایران می‌گویند دسترسی به این شبکه اجتماعی به سختی امکان‌پذیر است. به نظر می‌رسد با استفاده از فیلترشکن مشکل حل می‌شود.
فدرال رزرو ایالات‌متحده تهاجمی‌ترین افزایش نرخ بهره که طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است را اعلام کرد و نرخ استقراض معیار را ۰.۷۵ درصد به دلیل مبارزه با تورم فزاینده افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ