تاکید بر مقاومت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی و لزوم مبارزه مسلحانه با دشمن صهیونیستی از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان به آنها پرداخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایتالیا و آمریکا برای اولین بار در نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال به مصاف هم می‌روند
دومین تاریخ سازی ژاپن در لیگ ملتهای والیبال اتفاق خواهد افتاد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
تیم ملی اسپانیا با شکست کرواسی به مقام قهرمانی لیگ ملت های اروپا رسید.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 به مصاف لهستان رفت و در پایان شکست خورد.
وزارت خارجه قطر، کشورهای حاشیه خلیج فارس را به استقبال از گفتگوهای سازنده در راستای کاهش تنش، تأمین منافع راهبردی کشورها و ملت‌های منطقه و همچنین تشکیل سازوکارهای مؤثر برای گفتگو دعوت کرد.
رقابت‌های جام ملتهای آسیا در رده امیدها با دو هفته تاخیر برگزار خواهد شد.
اسماعیل هنیه گفت که از تمام ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌هایی که در کنار مقاومت و فلسطین ایستادند و در ایجاد موازنه قدرت با دشمن صهیونیستی سهیم بودند به ویژه ایران و حزب الله لبنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
آیا مغز انسان می تواند خود را بازسازی کند؟ و آیا می توان از این ظرفیت بازسازی در طول پیری یا در شرایط تخریب عصبی استفاده کرد؟ این پرسش ‌ها مدت‌های مدیدی موضوع بحثی شدید در جامعه علوم اعصاب بوده اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمینه‌های قطعی و وسیع همگرایی در ملت‌های منطقه وجود دارد و آن‌ها دیر یا زود بر اختلافات تصنعی و عوامل واگرایی غلبه پیدا خواهند کرد.
رئیسی گفت: این تجربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در قدرتمند شدن و نفوذناپذیر شدن در مقابل هجمه‌های دشمن دارد، می‌تواند برای ملت‌های دیگر درس باشد. جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که خواهان روابط خوب با کشور‌های همسایه از جمله کشور‌های عربی همسایه است.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
فدراسیون جهانی والیبال از چهار داور بین‌المللی ایران برای قضاوت و نظارت در لیگ ملت‌ها 2023 دعوت کرد.
رییس فدراسیون فوتبال عراق از درخواست این کشور برای میزبانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ خبر داد.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
«محمد‌ شیاع السودانی»،‌ نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ خود در مورد مسابقات جام ملت‌های خلیج (فارس) از عبارت جعلی «خلیج ع‌رب‌ی» استفاده کرد.
جام ملت‌های 2023 قطر بار دیگر برنامه های لیگ برتر فوتبال ایران را دستخوش تغییر و تحول می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
دو جایزه فردی جام ملت های فوتسال آسیا به ستاره های ایران رسید.
ژاپن با گرفتن انتقام فینال دوره قبلی جام ملت های فوتسال آسیا، برای چهارمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد.
رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه عمیقاً از رژیم غاصب صهیونیستی تنفر دارند و خط اصلی و اساسی در مواجهه با این رژیم را مقاومت می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ